![]() |
|
| |||
| |||
| Ønsker at bygge en pc for at gøre arbejdet med og se blue-ray film på min 50 'tvWhat type hardware / software skal jeg bruge en fjernbetjening til at styre det all.Does nogen, der har nogen sugestions. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| her er et bundt af dem. Jeg ville ønske, jeg havde kontanter til at bygge en lille Media Center PC, micro-ATX i en dejlig tilfælde med to 500 GB drev og en fjernbetjening .. anyway, håber, at hjælper.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| xp + vista dual boot synes vanskeligt |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig ikke - det sværeste er at få det til at dukke op i en menu korrekt, når du starter den op. Jeg gav op på det og bare skifte de to harddiske og tilbage, når jeg ønsker at gå til et andet OS.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |