![]() |
|
| |||
| |||
| Ønsker å bygge en PC for å gjøre arbeidet på og se på blue-ray-filmer på min 50 'tvWhat type maskinvare / programvare trenger jeg å bruke en fjernkontroll for å styre den all.Does noen har noen sugestions. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| her er en samling av dem. Jeg skulle ønske jeg hadde penger til å bygge en liten Media Center PC, micro-ATX i en fin sak med to 500 GB harddisker og en fjernkontroll .. likevel, håper at hjelper.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| XP + Vista dobbeltoppstart synes vanskelig |
|
| |||
| |||
| Det er egentlig ikke - den vanskeligste delen er å få den til å vises i en meny på riktig måte når du starter den opp. Jeg ga opp på den og bare slå to harddisker og tilbake når jeg vil gå til et annet OS.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan en ATI RF fjernkontroll bli omstrukturert for bruk uten ATI soft / hardware | navnut | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2009 12:34 |
| Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Ekstern | Ulfrinn | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 10 januar 2008 18:10 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 nov 2007 13:19 |
| Fjernkontroll PC | webcrawler | General Software Chat | 3 | 17 mars 2007 21:29 |
| Thread Tools | |
| |