![]() |
|
| |||
| |||
| Vill bygga en dator att arbeta på och tittar på blue-ray filmer på min 50 "tvWhat typ av hårdvara / mjukvara behöver jag för att använda en fjärrkontroll för att styra det all.Does någon som har några sugestions. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| här är ett gäng av dem. Jag önskar jag hade pengar att bygga en liten Media Center PC, micro-ATX i ett trevligt fallet med två 500GB hårddiskar och en fjärrkontroll .. ändå, hoppas det hjälper.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| XP + Vista dual boot verkar knepig |
|
| |||
| |||
| Det är verkligen inte - den svåraste delen är att få det att dyka upp i en meny korrekt när du startar upp den. Jag gav upp på den och bara byta två hårddiskar fram och tillbaka när jag vill gå till ett annat operativsystem.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan ett ATI RF Remote Control omstruktureras för användning utan ATI Mjuk / hårdvara | navnut | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2009 12:34 |
| Problem i kontrollpanelen - Kontrollpanel wont öppna | Violaferoz | Windows-operativsystem | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Remote | Ulfrinn | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 10 januari 2008 18:10 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 november 2007 13:19 |
| Fjärrstyr din dator | webcrawler | General Software Chat | 3 | 17 mars 2007 21:29 |
| Thread Tools | |
| |