vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Käynnistää itse (kerran tähän mennessä) ja BSOD

Reply

Thread Tools
Old 25 elokuu 2007, 15:09
Jäsen

Hei kaverit, hi Alex hows it going?

En koskaan saanut minun pc lajitellaan, se on hyllyssä jo jonkin aikaa. Käsittelen sitä, kun minulla on voimaa.

Sain uuden Comp veljeni kuitenkin ollut hyvin muutaman päivän, mutta nyt olen vain muutamaa alkuvaikeudet kanssa.

eilen se sai tavallaan sekaisin (ei avaa DVD tarjotin kun laitan DVD) ja sitten uudelleen itsensä ilman varoitusta.

Tänään minulla on ollut useita sinisen ruudun kaatuu (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL).

Ajattelin jos tämä johtui ylikuumenemisesta, olen asentanut Everest Home nähdä temps (° C):

Emolevy: 43
CPU: 45
GPU: 63
Maxtor: 42

En tiedä, mitä HTE temps olisi kuitenkin, nämä liian kuuma?

tuulettimien nopeudet Everest ovat
CPU: 3245 rpm
Northbridge: 5625 rpm

MOBO on NVIDIA piirisarjan ja tietokoneen mukana NVIDIA palomuuri.
Olen lukenut huonoja asioita NV palomuurin, ehkä se aiheuttaa ongelmia?
se laitteisto palomuuri? se voi olla uninstalled?.

tekniset tiedot ovat:
MSI P4N SLI mobo, NVIDIA nForce4 SLI Intel painos piirisarja
Pentium 4 640 3,2
2GB DDR2-muistia
GeForce 7500le näytönohjain
käytössä XP Pro SP2

On 2 faneja, Intel tuuletin yli prosessori ja pienempi tuuletin oikeus sen alla.

Kiitos jo etukäteen lainkaan valoa te voi eroon, kippis Buchanan

muokata, Theres toinen fan:

sen pelaamista tapauksessa katso läpi ikkunan ja Theres tuuletin siellä ikkunan keskellä

Kun avasin tapauksessa se ei ollut kytkettynä hallituksen, sen pitäisi olla?
Aion sähköpostitse myyjälle ja pyytää häntä myös

Yritin kytkeä se hallituksessa, mutta se ei toimi (amfetamiinia 2 paikkaa voisin nähdä)

myös PSU on 450 watin mielestäni

hurraa,

toinen pari käynnistyy uudelleen ja sininen näyttö
Old 25 elokuu 2007, 16:47
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Buchanan View Post
Hei kaverit, hi Alex hows it going?

En koskaan saanut minun pc lajitellaan, se on hyllyssä jo jonkin aikaa. Käsittelen sitä, kun minulla on voimaa.

Sain uuden Comp veljeni kuitenkin ollut hyvin muutaman päivän, mutta nyt olen vain muutamaa alkuvaikeudet kanssa.

eilen se sai tavallaan sekaisin (ei avaa DVD tarjotin kun laitan DVD) ja sitten uudelleen itsensä ilman varoitusta.

Tänään minulla on ollut useita sinisen ruudun kaatuu (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL).

Ajattelin jos tämä johtui ylikuumenemisesta, olen asentanut Everest Home nähdä temps (° C):

Emolevy: 43
CPU: 45
GPU: 63
Maxtor: 42

En tiedä, mitä HTE temps olisi kuitenkin, nämä liian kuuma?

tuulettimien nopeudet Everest ovat
CPU: 3245 rpm
Northbridge: 5625 rpm

MOBO on NVIDIA piirisarjan ja tietokoneen mukana NVIDIA palomuuri.
Olen lukenut huonoja asioita NV palomuurin, ehkä se aiheuttaa ongelmia?
se laitteisto palomuuri? se voi olla uninstalled?.

tekniset tiedot ovat:
MSI P4N SLI mobo, NVIDIA nForce4 SLI Intel painos piirisarja
Pentium 4 640 3,2
2GB DDR2-muistia
GeForce 7500le näytönohjain
käytössä XP Pro SP2

On 2 faneja, Intel tuuletin yli prosessori ja pienempi tuuletin oikeus sen alla.

Kiitos jo etukäteen lainkaan valoa te voi eroon, kippis Buchanan

muokata, Theres toinen fan:

sen pelaamista tapauksessa katso läpi ikkunan ja Theres tuuletin keskellä ikkunan

Kun avasin tapauksessa se ei ollut kytkettynä hallituksen, sen pitäisi olla?
Aion sähköpostitse myyjälle ja pyytää häntä myös

Yritin kytkeä se hallituksessa, mutta se ei toimi (amfetamiinia 2 paikkaa voisin nähdä)

myös PSU on 450 watin mielestäni

hurraa,

toinen pari käynnistyy uudelleen ja sininen näyttö
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL on yleensä kuljettajan tai RAM liittyvät Oletko asentanut mitään uusia ajureita tai RAM?
Kyllä mielestäni laivalla palomuuri voi poistaa Lisää tai poista sovellus, se vaati NVIDIA ForceWare palomuuri tai jotain vastaavaa
Myös nämä temps on vähän kuuma, yritä puhdistaa fanejaan hammasharja ei ole mitään pöly niistä

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 25 elokuu 2007, 17:06
Jäsen

Quote:
Originally Posted by SocialWarfare View Post
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL on yleensä kuljettajan tai RAM liittyvät Oletko asentanut mitään uusia ajureita tai RAM?
Kyllä mielestäni laivalla palomuuri voi poistaa Lisää tai poista sovellus, se vaati NVIDIA ForceWare palomuuri tai jotain vastaavaa
Myös nämä temps on vähän kuuma, yritä puhdistaa fanejaan hammasharja ei ole mitään pöly niistä
juuri ostanut pc 2. käden tuoretta asentaa XP: n, ei ole asennettu mitään uusia ajureita tai ram.
kaikki fanit ovat puhtaita, pc näyttää aivan uutta.

mitä sanoin tuuletin sivuikkuna, jota ei ole kytketty ja i-kirjain erikoiskieli töihin, oletteko sitä mieltä, että pitäisi toimia? tai kaksi muuta fanit mainitsin se on yleinen käytäntö?

kiitos paljon

jeez,

Lisäksi nyt kun yritän sammuttaa vain uudelleen ja ei sammuta,

Oletko koskaan kuullut, jos?
Old 25 elokuu 2007, 18:06
Rahoittajien ryhmän

Quote:
jeez,

Lisäksi nyt kun yritän sammuttaa vain uudelleen ja ei sammuta,

Oletko koskaan kuullut, jos?
no, mutta se on sellainen hauska "iloinen, se ei ole minulle" tavalla

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 25 elokuu 2007, 18:47
Jäsen

Quote:
Originally Posted by hAvAAck View Post
no, mutta se on sellainen hauska "iloinen, se ei ole minulle" tavalla

mukava

Se suljettiin viime ime yritin ok,

Olen enemmän huolissaan bsod: n ja käynnistyy uudelleen, kukaan usko nvidia palomuuri on todennäköi tai käynnissä liian kuuma (puhallettu fanit ja asian pois paineilmalla, mutta se oli niin puhdas muutenkin sai vain vähän pölyä pois, temps ovat samat tai hieman korkeampi, melko sama)
Old 25 elokuu 2007, 18:55
Moderator Group

Onko kytket palomuurin pois päältä?
Tehdä niin, koska ne ovat muka puhtaita roskat joka tapauksessa, ja olen kuullut ihmisistä, joilla on ongelmia ne ennen
Raportoimaan, mikäli se ei toimi, ja voimme alkaa testaat ram

Edit: kiitos vain muokata viestiäsi, jos kukaan ei ole vastannut, säästää minua ottaa yhdistää ne koko ajan, minä näen sinun asettaa joka tapauksessa, ei tarvitse törmätä sitä

Old 25 elokuu 2007, 19:14
Jäsen

Quote:
Onko kytket palomuurin pois päältä?
Tehdä niin, koska ne ovat muka puhtaita roskat joka tapauksessa, ja olen kuullut ihmisistä, joilla on ongelmia ne ennen
Raportoimaan, mikäli se ei toimi, ja voimme alkaa testaat ram

Edit: kiitos vain muokata viestiäsi, jos kukaan ei ole vastannut, säästää minua ottaa yhdistää ne koko ajan, minä näen sinun asettaa joka tapauksessa, ei tarvitse törmätä sitä
Minulla on käytössä palomuuri pois päältä, mutta se on outo yksi,: se on edelleen elimistö tarjotin, vain yliviivattu ja sanoo sen profiili on käytössä.

yritti muokata original post, sorry sosiaalisen miten teen sen?
Old 25 elokuu 2007, 19:20
Moderator Group

Quote:
Minulla on käytössä palomuuri pois päältä, mutta se on outo yksi,: se on edelleen elimistö tarjotin, vain yliviivattu ja sanoo sen profiili on käytössä.

yritti muokata original post, sorry sosiaalisen miten teen sen?
Alkuperäinen on ok nyt viesteistä ovat ajastinta niin voit vain muokata niitä tietyn ajan kuluttua original post

Anyhoo on sinun comp edelleen BOSD?

Old 25 elokuu 2007, 19:33
Jäsen

Quote:
Alkuperäinen on ok nyt viesteistä ovat ajastinta niin voit vain muokata niitä tietyn ajan kuluttua original post

Anyhoo on sinun comp edelleen BOSD?
on ok, kun,

yleensä sininen näyttö, kun olen Poista laite turvallisesti-tai käyttää muita ohjelmia
Old 29 elokuu 2007, 05:15
Jäsen

ok,

Olen poistanut nvidia palomuuria, myöhemmin päätti poistaa koko nvidia verkkoyhteyden haltija, jonka palomuuri oli osa, ja olin melko tyytyväinen (kun aloitin utorrent se antoi viestin, että nvidian palomuuri oli varjoisia ja oli vakavia vikoja, tämä viesti silti tuli, kun palomuurin poistaa, mutta ei mennyt verkkoon pääsy johtaja asennuksen).

pari päivää ja bsod: n eikä uudelleenkäynnistyksen omasta, kunnes tänään.

Minä vain juoksi pcmark05, oli tarkistanut omat tulokset verkossa ja sitä jatkettiin surffaus kun minun langaton yhteys katkeaa, olen oikeus clicked korjaamiseen ja PC pysäytettynä minua.

usein näin on tapahtunut, kun olen yrittänyt turvallisesti vapauttaa USB langaton sovitin viime päivinä (muun satunnainen käynnistyy uudelleen).

pettynyt ei ole lajiteltu sen piti antaa sille vielä muutaman päivän ja sitten kertoa, että kaikki oli hyvin, mitään ideoita?

hurraa
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.