![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, hi linasita hows it going? Ik heb nooit mijn pc gesorteerd, het is op de plank nu voor een tijdje. Ik zal gaan wanneer ik de kracht heb. Ik heb een nieuwe comp voor mijn broer wel, het is geweldig geweest voor een paar dagen maar nu ben ik met een enkele kinderziekten met zich. gisteravond kreeg soort verward (niet open de dvd-lade wanneer ik een dvd in) en vervolgens opnieuw zelf zonder waarschuwing. vandaag heb ik verschillende blauwe scherm crasht (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL). Ik vroeg me af of dit te wijten was aan oververhitting, i geïnstalleerd Everest home to see the temps (graden C): Moederbord: 43 CPU: 45 GPU: 63 Maxtor: 42 Ik weet niet wat hte temps moet echter zijn deze te heet? ventilatorsnelheden van Everest zijn: CPU: 3245 rpm Northbridge: 5625 rpm het mobo heeft een nvidia chipset en de pc kwam met nvidia firewall. Ik heb slechte dingen over nv firewall, misschien is de oorzaak van de problemen? is het een hardware-firewall? kan worden verwijderd?. de specs zijn: MSI P4N SLI mobo, NVIDIA nForce4 SLI Intel chipset uitgave Pentium 4 640 3,2 2GB DDR2 RAM geforce 7500le grafische kaart draait XP Pro SP2 Er zijn 2 fans, de Intel fan boven de cpu en een kleinere ventilator recht eronder. dank bij voorbaat voor eventuele licht jullie kunnen schuur, cheers Buchanan bewerken, theres een fan: its a gaming zaak met een venster en zie via theres een fan daar midden van het venster toen ik het openen van de zaak was niet aangesloten op de raad van bestuur, moet het worden? i will email de verkoper en hem vragen te Ik heb geprobeerd de stekker in het bestuur, maar het werkte niet (geprobeerd in 2 plaatsen kon ik zie) ook de PSU is 450 watt i think sante, nog een paar herstart en blauwe schermen |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ja, ik denk dat de onboard firewall kan worden uitgeschakeld in Toevoegen / verwijderen programma's, de zogenaamde nvidia forceware firewall of iets dergelijks Ook voor die tijd zijn een beetje warm, probeer het reinigen van de fans met een tandenborstel is er een stof op hen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
alle fans zijn schoon, de PC ziet er heel nieuw. met wat ik zei over de ventilator aan de zijkant raam dat niet is aangesloten en i cant get om te werken, denk je dat hij moet werken? of zijn de twee andere fans die ik noemde is de norm? thanks a lot Jeez, nu ook als ik probeer af te sluiten deze alleen opnieuw opgestart en zal niet stilgelegd, je ooit gehoord als dat? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
leuk het afsluiten van de laatste ime Ik probeerde ok, Ik ben meer bezig met de BSOD's en opnieuw is opgestart, iedereen denkt dat nvidia firewall is het probleem of de werking te warm (gestraald de fans en de zaak met gecomprimeerde lucht, maar het was zo schoon toch alleen maar een beetje stof uit, temps zijn hetzelfde of iets hoger, vrijwel dezelfde) |
|
| |||
| |||
| Heeft u de firewall uitschakelen? Doen omdat ze zogenaamd toch pure onzin en ik heb gehoord van mensen die problemen met hem vóór Verslag uitbrengen als dat niet werkt en we kunnen beginnen met het testen van uw RAM-geheugen Edit: neem gewoon bewerken uw bericht indien niemand heeft geantwoord, bespaart me hoeft te fuseren ze de hele tijd, ik zal je achteraf toch niet nodig om deze hobbel
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
probeerde te bewerken mijn oorspronkelijke bericht, sorry sociale Hoe doe ik het? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hoe dan ook is je comp nog steeds de BOSD?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
meestal blauwe schermen toen ik veilig verwijderen van hardware of het gebruik van andere programma's |
|
| |||
| |||
| oke, i verwijderd nvidia firewall, wordt later besloten tot het verwijderen van de nvidia hele netwerk toegang manager die de firewall is een onderdeel van, en ik was redelijk tevreden (toen ik begon utorrent zij een bericht dat nvidia firewall werd schaduwrijke en had ernstige bugs, dit bericht nog kwam na de firewall verwijderen, maar was gegaan met de toegang tot het netwerk manager verwijderen). een paar dagen en geen BSOD's en niet opnieuw op te starten op haar eigen, tot vandaag. Ik liep pcmark05 had gecontroleerd mijn resultaten online en hervat surfen wanneer mijn draadloze verbinding verbroken, ik rechts geklikt te herstellen en de computer afsluiten op mij. vaak dit is gebeurd toen ik geprobeerd om een veilige introductie van de draadloze USB-adapter in de afgelopen paar dagen (onder andere willekeurige herstart). niet teleurgesteld te zijn gesorteerd zij, ging het een paar dagen en dan laat je het weet is alles goed, geen ideeën? sante |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC opnieuw opstarten en afsluiten op ... | CODMW | Windows besturingssystemen | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computer opnieuw opgestart op zichzelf. | andrewanimation | Algemeen Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| Restarts als het voelt alsof het! | DEREK530D | Algemeen Hardware Chat | 11 | 6 september 2009 05:20 |
| Willekeurige Restarts (help) | zaze | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21 Jan 2008 13:08 |
| PC herstart bij opstartscherm? | Admaster3000 | Windows besturingssystemen | 11 | 11 apr 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |