![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand mij helpen? Het draaien van een AMD ATHLON 2800 op een GIGABYTE 7N400 Pro 2 PENSION PATA HITACHI DRIVE 160 g + 2 Opticals en een diskette Zeer hoogveen standaard XP - up-to-date + Office 2003 + Norton 2006 + Adaware Nr. gaming - alleen surfen en kantoor aan huis. Iedere paar weken - het gewoon opnieuw begint - geen boodschap, niets - en zodra het gewoon stilgelegd - de macht over. Cyclussequentie de power on / off - werkte op OK. Netsnoer veranderd - alle OK CPU temp verslagen 58 Deg - alle fans loopt prima - geen stof. Soms krijgt een "gepiept" van het aan boord luidspreker - gebeurt er niets. Nooit meer dan kloksnelheid - zou niet weten hoe. Kan iemand wijzen op een oorzaak - CPU / MBOARD / PSU? Bedankt Derek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan een aantal dingen.
Gemakkelijkste een om te proberen is als je twee stokjes RAM-geheugen in de pc. Verwijder een en kijk of hij doet het nog eens, als het gaat swap naar de andere en test opnieuw. RAM is meestal de hardware boosdoener als het gaat om toevallige fouten. Als dat niet doen zou ik een windows reparatie. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Bedankt - thats een goedkope Idee - ja ik heb 2 256 sticks |
|
| |||
| |||
| De mijne doet dat af en toe, maar het is meestal veroorzaakt door een Windows downloaden van een soort. Zou dat het probleem / vraag? |
|
| |||
| |||
| Ik altijd eindigen doet een strip-opnieuw formatteren en opnieuw te laden om de 2 jaar - kon je goed recht. Ze lijken altijd zo snel en stabiel wanneer u voor het eerst bouwen ze - dan is het allemaal bergafwaarts Bedankt |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Yup, ik doe het elk jaar ten minste. |
|
| |||
| |||
| Dave - hebben verwisseld het geheugen - ik bedacht had ik 2 andere stokken in een "reserve" comp - tot dusver - so good - zullen verslag uitbrengen Dankzij Derek |
|
| |||
| |||
| OK, laat me weten hoe je op. |
|
| |||
| |||
| Een "te klikken op" harde schijf is een defecte harde schijf, start ze op hun eigen vaker na verloop van tijd. Als dat het geval is, moet je waarschijnlijk de plaats van de harde schijf, hopelijk is het nog onder garantie, maar anders zijn ze goedkoop toch, gewoon de juiste is, en, als voor de spullen op het station, kunt u deze kopiëren naar de nieuwe schijf als u een Mirror Array setup (2x harde schijven spiegelen elkaar), of anders moet je opnieuw installeren vanaf nul, en sla de inhoud van de oude schijf naar een externe back-up, of anders moet je in te schakelen de defecte schijf in een externe jezelf ($ 15 voor de benodigde apparatuur buiten eBay) en sluit hem aan op de nieuwe harde schijf als een externe en kopieer alles wat je wilt zo gemakkelijk als met een normale extern. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC opnieuw opstarten en afsluiten op ... | CODMW | Windows besturingssystemen | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computer opnieuw opgestart op zichzelf. | andrewanimation | Algemeen Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| Vervelend BSODs / herstart | Axegrinder | Windows besturingssystemen | 2 | 12 mei 2008 12:33 |
| Willekeurige Restarts (help) | zaze | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21 Jan 2008 13:08 |
| Restarts door zelf (ooit zo ver) en BSOD | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 2e sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |