![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe meg? Kjører en AMD 2800 Athlon på et Gigabyte 7N400 PRO 2 STYRET PATA Hitachi DRIVE 160 G + 2 Opticals og Floppy Very bog standard XP - oppdatert + Office 2003 + Norton 2006 + Adaware Ingen spill - bare surfe og hjemmekontor. Hvert par uker - det bare re-starter - ingen melding, ingenting - og når det bare stengt - forlater makten lys. Sykles strømmen av / på - virket OK. MAINS føre endret - alt OK CPU temp rapporter som 58 Deg - alle fans kjører fint - ingen dust. Noen ganger får en "kvitring" fra ombord høyttaler - ingenting skjer. Aldri over-clocked - ikke ville vite hvordan. Kan noen foreslå en årsak - CPU / MBOARD / PSU? Takk Derek |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan være en rekke ting.
Enkleste en prøve er hvis du har to pinner RAM i PC. Fjern en og se om det gjør det igjen, hvis det gjør bytte til den andre og tester på nytt. RAM er normalt maskinvaren årsaken når det kommer til tilfeldige feil. Hvis det mislykkes jeg ville gjøre en Windows reparasjon. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk - dvs en billig Idé - ja, jeg har 2 256 pinner |
|
| |||
| |||
| Mine gjør det innimellom, men det er vanligvis forårsaket av en Windows nedlasting av noe slag. Kan det være problemet / problemet? |
|
| |||
| |||
| I allways havne gjør en strip-re-format og re-Beregnigner hver 2. år - du kan godt ha rett. De allways synes så raskt og stabilt når du bygge dem - da er det alle nedoverbakke Takk |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Yup, jeg gjør det hvert år minst. |
|
| |||
| |||
| Dave - har byttet minne - Jeg husker jeg hadde 2 andre kjepper i en "reserve" komp - så langt - så bra - vil rapportere tilbake Takk Derek |
|
| |||
| |||
| OK, la meg vite hvordan du kommer på. |
|
| |||
| |||
| En "klikke" harddisken er en defekt harddisk, starter de på sine egne oftere As Time Goes By. Hvis det er tilfelle, bør du sannsynligvis erstatte harddisken, forhåpentligvis er det fremdeles under garanti, men ellers er billig likevel, bare få det riktige, og som for ting på stasjonen, kan du kopiere den til den nye stasjonen hvis du har en Mirror Array oppsett (2x harddisker speiling hverandre), eller annet du må installere på nytt fra bunnen av, og lagre innholdet av den gamle stasjonen på en ekstern back-up, ellers må du slå den defekte kjøre inn en ekstern selv ($ 15 for den nødvendige utstyret av eBay) og koble den til den nye harddisken som en ekstern og kopiere alt du vil like enkelt som med en vanlig ekstern. |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC Starter på Shutdown ... | CODMW | Windows-operativsystemer | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computer Starter på egen hånd. | andrewanimation | General Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| Irriterende BSODs / nytt | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 2 | 12 mai 2008 12:33 |
| Tilfeldig Starter nytt (hjelp) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21 januar 2008 13:08 |
| Starter selv (når så langt) og BSOD | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 2dre sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |