![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen af mine ting er overclocket, men jeg har en Q6600, 2GB DDR2 800MHz PC6400 RAM, og et 8600GTS (512 MB Memory 2GHZ klokken spped) GFX kort.
Vel jeg bør få mere end ca 6k 3d mærker? Jeg ved, det er ikke det bedste og det ville være bedre, hvis OC'd - men sureley det er mere end det? Tom EDIT: O yeah - Det er den grundlæggende version af 3D Mark, og det gør affald på CPU 1 og 2 prøver - Kun cirka 1 - 2 fps! Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil forestille 3DMark er smuk GPU afhængig og et 8600GT er ikke ligefrem mega spec.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er meget grafisk intensiv, atleast Thats hvad jeg fandt, da jeg gjorde det. Bare en lille smule off topic, men hvordan Oyu finde den faktiske score, når du kører det? Har du brug for at købe programmet for at finde det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dårligt på CPU-test er normal. Min OC'd E6400 rygtes 1FPS, og selv 8xxx og quads ikke gøre meget bedre. Hvis du sender din CPU score alene, måske at hjælpe, men det er sandsynligvis bare at være dit grafikkort.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ved juletid jeg ville modtage et 8800GTX. Jeg da mærke til, at 8800GTS og BT var på markedet. Jeg har besluttet at vente. Jeg er stadig kører 2x X1950pro i krydsild og kan køre Crysis bøde. På midten af brosten ganske vist, og kun på en relativt lav res, men det kører søde på omkring 20-30fps. Jeg får for øjeblikket omkring 9-10k på 3D-varemærke, 06, der indtil jeg får mig fedtede fingre ud af min lomme, og en del med nogle hårde kontanter vil være tilstrækkeligt. Jeg mener, det 8800GTS vil være 1 I sidste ende gå til, men jeg er bare hængende på ...... ATI mand og alle ............. |
|
| |||
| |||
| Ikke forsøger at HJ men kan nogen fortælle mig den gennemsnitlige karakter for en gennemsnitlig 3GHz lager pc? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Både Ethernet Controller og PCI Modem har et gult spørgsmålstegn | fr33lancer | Windows-operativsystemer | 1 | 26. maj 2009 08:55 |
| Windows Vista Experience Index Score | Poeticsoul44 | Windows-operativsystemer | 12 | 1 februar 2009 15:02 |
| Laptop, £ 300 varemærke | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 4 februar 2008 08:59 |
| 3d mark 2001 SE | ghbnic | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 19:43 |
| Sony Vaio er vrøvl! | curlysmith | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |