![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole minun aine on ylikellotettu, mutta olen Q6600, 2GB DDR2 800MHZ PC6400 muistia, ja 8600GTS (512MB Memory 2GHZ Kello spped) GFX-kortti.
Varmasti minun pitäisi saada enemmän kuin noin 6k 3D-merkit? Tiedän, että se ei ole paras mahdollinen, ja olisi parempi, jos OC'd - mutta sureley on enemmän? Tom EDIT: O Joo - Se perusversio 3D Mark ja se roska CPU 1 ja 2 kokeet - Vain noin 1-2 FPS! My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd kuvitella 3DMark on melko GPU riippuvainen ja 8600GTS ei ole aivan mega spec.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin, se on hyvin graafinen intensiivinen, atleast thats mitä löysin, kun tein sen. Vain vähän off topic, mutta miten Oyu löydät varsinaiset pisteet, kun käytät sitä? Tarvitseeko sinun ostaa ohjelma löytää sen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Roskaa CPU testeissä on normaalia. Oma OC'd E6400 saa noin 1FPS, ja jopa 8xxx ja neloset eivät tee paljon parempi. Jos lähetät CPU pisteet yksin, että voisi auttaa, mutta se on todennäköisesti vain olla näytönohjaimen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Joulun aikaan olin menossa saada 8800GTX. Sitten huomasin, että 8800GTS ja GT markkinoilla. Olen päättänyt odottaa. Olen edelleen käynnissä 2x X1950pro on ristituleen ja voi suorittaa Crysis sakon. Keskitason katukivi totta ja vain suhteellisen pieni res mutta se toimii sweet noin 20-30fps. Olen tällä hetkellä kiertää 9-10k 3D MARK 06, joka kunnes saan minut pitkäkyntinen pois taskustani ja osa joidenkin käteinen riittää. Tuumin 8800GTS on 1 I lopulta mennä, mutta olen vain roikkuvat ...... ATI mies ja kaikki ............. |
|
| |||
| |||
| Ei yritä HJ, mutta joku kertoa minulle keskiarvon merkki keskimäärin 3GHz varastosta pc? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sekä Ethernet-ohjain ja PCI Modem on keltainen kysymysmerkki | fr33lancer | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 26. toukokuuta 2009 08:55 |
| Windows Vista Kokemus Hakemisto Pisteet | Poeticsoul44 | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 1. Feb 2009 15:02 |
| Kannettava tietokone, £ 300 markkaa | mrdaveyk | Rautatavaran Chat | 3 | 4th Feb 2008 08:59 |
| 3d merkki 2001 se | ghbnic | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 19:43 |
| Sony Vaio on roskaa! | curlysmith | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 23. lokakuu 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |