![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen van mijn spullen is overclocked, maar ik heb een Q6600, 2GB DDR2 800MHz PC6400 RAM, en een 8600GTS (512 MB Memory 2GHZ Klok spped) GFX kaart.
Ik zou het toch steeds meer dan ongeveer 6k 3d merken? Ik weet het is niet de beste en zou beter zijn als OC'd - maar sureley het is meer dan dat? Tom EDIT: O ja - Het is de eenvoudigste versie van 3D Mark en het doet vuilnis op de CPU 1 en 2 proeven - Slechts ongeveer 1 tot 2 FPS! Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou voorstellen 3dmark is vrij GPU afhankelijk en een 8600GTS is niet echt mega spec.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het is zeer grafisch intensieve, atleast thats wat ik vond toen ik het deed. Alleen een beetje off topic, maar hoe Oyu vindt de werkelijke score wanneer u het? Moet u het programma om het te vinden kopen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rotzooi op de CPU tests is normaal. Mijn OC'd E6400 krijgt ongeveer 1FPS, en zelfs de 8xxx en quads doen niet veel beter. Als u uw CPU score post alleen, dat zou kunnen helpen, maar het is waarschijnlijk alleen maar om uw grafische kaart zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Op kerstmis tijd was ik gaan ontvangen een 8800GTX. Vervolgens heb ik gemerkt dat de 8800GTS en GT op de markt waren. Ik heb besloten te wachten. Ik ben nog steeds lopende 2x X1950Pro in crossfire kan draaien en Crysis prima. Op midden weliswaar stenen voor bestrating en alleen op een relatief lage resolutie, maar het draait zoet op ongeveer 20-30fps. Ik krijg op dit moment rond de 9-10k op 3D Mark 06, die tot ik me plakkerige vingers uit mijn zak en een deel met een aantal harde contanten zal volstaan. Me denkt dat de 8800GTS zal de 1 ik uiteindelijk ga voor, maar ik ben gewoon opknoping op ...... ATI mens en alle ............. |
|
| |||
| |||
| Niet proberen te HJ, maar kan iemand mij vertellen het gemiddelde cijfer voor een gemiddelde voorraad 3GHz pc? |