![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen av ting jeg er overclocked, men jeg har en Q6600, 2GB DDR2 800MHz PC6400 RAM, og et 8600GTS (512 MB Memory 2GHZ Clock spped) GFX kort.
Sikkert jeg bør få mer enn rundt 6k 3d mark? Jeg vet det ikke er den beste og ville være bedre om OC'd - men sureley det er mer enn det? Tom EDIT: O yeah - Det er den grunnleggende versjonen av 3D Mark og det gjør søppel på CPU 1 og 2 tester - Bare rundt 1 til 2 FPS! Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil tenke 3DMark er pen GPU avhengig og et 8600GTS er ikke akkurat mega spec.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er svært grafisk intensive, atleast dvs hva jeg fant da jeg gjorde det. Bare litt off topic, men hvordan Oyu finne de faktiske score når du kjører den? Trenger du å kjøpe programmet for å finne det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Søppel på CPU tester er normalt. Min OC'd E6400 blir om 1FPS, og selv 8xxx og quads gjør ikke mye bedre. Hvis du poster din CPU score alene, kan det hjelpe, men det er sannsynligvis bare å være grafikkortet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ved juletider var jeg kommer til å motta en 8800GTX. Jeg så merke til at 8800GTS og GT var på markedet. Jeg har besluttet å vente. Jeg er fortsatt kjører 2x X1950pro i crossfire og kan kjøre Crysis fint. På midten setts riktignok, og bare på en relativt lav oppløsning, men det går søt på rundt 20-30fps. I dag får rundt 9-10k på 3D Mark 06 som inntil jeg får meg skitne fingre ut av min lomme og en del med noen harde kontanter vil være tilstrekkelig. Me mener 8800GTS vil være 1. jeg omsider gå for, men jeg er bare henger på ...... ATI mann og alle ............. |
|
| |||
| |||
| Ikke prøver å HJ men kan noen fortelle meg gjennomsnittlig karakter for en gjennomsnittlig 3GHz lager pc? |