![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har tilsluttet min bærbare computer ved hjælp af et S-Video ud til Scart kabel til mit TV, og intet kommer op på mit TV. Displayet på min laptop form af ændrede beslutning i sig selv, når jeg først sat i kablet, og tilbage til 800x600 tilbage til 1280x800 .. Jeg kan ikke finde nogen indstillinger, hvor som helst og når jeg rode med dem i Windows Mobility Center sker der ingenting .. Nogen idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig i din skærmindstillingerne i Kontrolpanel, der vil være et TV fanen sted med ekstra indstillinger men kun når tv'et er sluttet
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| VGA til SCART computer skærmdisplayet? | bonyjoy | Grafikkort & Monitors | 2 | 19 juli 2009 15:17 |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| TFT Monitor med SCART-indgang | dfr200764 | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 oktober 2008 15:58 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |