![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on kytketty my laptop käytät S-Video ulos SCART-kaapeli TV ja mikään ei ole tulossa minun TV. Näytössä minun laptop eräänlainen muuttunut päätöslauselman itse silloin, kun haluan ensin kytketty kaapeli, edestakaisin 800x600 takaisin 1280x800 .. En löydä mitään asetuksia missä tahansa ja milloin I viulu niitä Windows Mobility Center ei tapahdu mitään .. Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkista näytön asetukset ohjauspaneelin, on tv-välilehti jonnekin kanssa extra asetuksia vaan ainoastaan silloin, kun televisio on liitetty
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| Vga ja scart-tietokoneen näytön? | bonyjoy | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 19. Jul 2009 15:17 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| TFT SCART Input | dfr200764 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23. lokakuu 2008 15:58 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |