![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå, Jag har kopplat min bärbara dator med hjälp av en S-Video till Scart-kabel till min TV och ingenting kommer upp på min TV. Displayen på min laptop slags förändrats resolution av sig själv när jag satt i kabeln fram och tillbaka till 800x600 tillbaka till 1280x800 .. Jag kan inte hitta några inställningar någonstans och när jag fiol med dem i Windows Mobility Center händer ingenting .. Några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titta i din bildskärmsinställningarna i kontrollpanelen, det kommer att bli en tv fliken någonstans med extra inställningar, men först när tv är ansluten
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| VGA till scart dator skärmen? | bonyjoy | Grafikkort & Skärmar | 2 | 19 juli 2009 15:17 |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| TFT Monitor med SCART-ingången | dfr200764 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 oktober 2008 15:58 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |