![]() |
|
| |||
| |||
| hei, Jeg bruker en Microsoft Optical mus 4000 på min Acer Aspire 1640 laptop. Problemet er når den er plugget inn i min skjermspareren ikke vil fungere. Jeg har oppdatert musen sjåførene og installerte oppdateringen for dette problemet fra Microsofts nettsted. Men problemet vedvarer. Har alle opplevd dette, og vært i stand til å løse det? Takk |
|
| |||
| |||
| Første jeg ville prøve oppdaterer alle USB-enheter ikke bare musen |
|
| |||
| |||
| Takk, men musa er den eneste USB-enhet som jeg bruker på denne bærbare. |
|
| |||
| |||
| Det eneste jeg kan tenke på er at musen følsomheten er satt for høyt. Du kunne prøve å redusere det ved å gå til kontrollpanelet og velge musen ikon |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermsparer problem med Vista | VNani | Windows-operativsystemer | 3 | 13 desember 2008 22:49 |
| Logitech Quickcam Pro 4000 Problem | rsteenoven | General Hardware Chat | 7 | 6te sep 2007 08:53 |
| Ny mus - Svært liten problem | Katakidoushi | General Hardware Chat | 1 | 2 august 2007 11:07 |
| Mouse Problem-USB-enhet ikke gjenkjent (mini optisk mus) | stankanovic | General Hardware Chat | 12 | 20 juni 2007 11:02 |
| Mouse - Jeg endring rulle ball musen til en optisk en! | Svikt | General Hardware Chat | 4 | 4 okt 2006 15:28 |
| Thread Tools | |
| |