![]() |
|
| |||
| |||
| hej, Jag använder en Microsoft Optical Mouse 4000 på min Acer Aspire 1640 laptop. Problemet är när den är inkopplad i min skärmsläckare kommer inte att fungera. Jag har uppdaterat mus drivrutiner och installerat korrigeringsfil för detta problem från Microsofts webbplats. Men problemet kvarstår. Har någon upplevt detta och lyckats lösa det? Tack |
|
| |||
| |||
| Första jag skulle prova är att uppdatera alla USB-enheter inte bara musen |
|
| |||
| |||
| Tack, men musen är det enda usb-enhet som jag använder på denna laptop. |
|
| |||
| |||
| Det enda jag kan tänka på är att musen känslighet är satt till hög. Du kan försöka att minska den genom att gå till Kontrollpanelen och välja musen ikon |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Screensaver problem med Vista | VNani | Windows-operativsystem | 3 | 13 december 2008 22:49 |
| Logitech QuickCam Pro 4000 Problem | rsteenoven | General Hardware Chat | 7 | 6:e sep 2007 08:53 |
| Ny mus - Mycket litet problem | Katakidoushi | General Hardware Chat | 1 | 2 august 2007 11:07 |
| Mouse Problem-USB-enhet inte känns igen (mini optisk mus) | stankanovic | General Hardware Chat | 12 | 20 juni 2007 11:02 |
| Mouse - Jag ändrade min rullar bollen musen till en optisk en! | Miss | General Hardware Chat | 4 | 4 oktober 2006 15:28 |
| Thread Tools | |
| |