![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter. Jeg var ikke sikker på hvor de skal sætte dette så jeg gætte generelt ville være det bedste sted. Jeg er at opbygge en FTP-server, og jeg vil gerne vide, hvad jeg skulle komme så vidt som hardware, hvad er den bedste OS til at bruge, hvad der er de bedste FTP-software for at få den bedste firewall og krypteringssoftware, sådan noget. Jeg har bygget PC's før masser af gange, men jeg har aldrig bygget en server, så jeg er lidt nyt for dette område. Jeg vil også gerne have den, så hver bruger (det vil være mig og mine venner) har vores egen afsat plads og vi kan ikke få adgang eachothers uden tilladelse. så hvis du fyrene kunne punkt mig til en tutorial om hvordan man gør det, eller hvis der er noget software til at gøre det så godt, at ville være stor. Jeg vil gerne have det til at være lille (jeg har begrænset plads lige nu) I'm gonna have mindst to 1 TB HDD's (en for de faktiske data, og den anden til backup) og jeg vil gerne have en NIC, der understøtter FiOS direkte til serveren, så det behøver ikke at skifte til lokke. så du må gerne, stille spørgsmål, hvis du har brug for noget afklaret, kan du sende mig en e-mail til min gmail-konto når som helst. og thanx før tid til din fyrene hjælp -Kaže - |
|
| |||
| |||
| ermm, Jeg foreslår, hvis du dont kende nogen i denne tufff dig, at du bare køber en server, du beder om problemer makker. mike x | x | x a108172michael@yale-wrexham.ac.uk |
|
| |||
| |||
| og jeg må begynde at lære et sted |
|
| |||
| |||
| yeah Jeg går, men jeg tror yod være beter off buing 1 til starter derefter med en pille med, at mindst den måde ved du hvad din leger med, coz hvis u købe summat forkerte chancer er itll være en dyr fejltagelse mate mike x | x | x |
|
| |||
| |||
| okay jeg kan se, hvor din kommer fra. Jeg gjorde det samme med PC før jeg bygget dem. så nogen idé om, hvor en god server site ville være at købe fra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, at opbygningen af en server er alt, hvad forskellige til at opbygge en normal computer, bortset fra at der skal være pålidelige og ideelt set overflødig. Jeg foreslår, at du går og har et kig på nogle af de name server mærker som HP eller Dell og se, hvilke komponenter, de benytter. Dette vil give dig en god idé. Den faktiske bygge-processen er den samme, medmindre du gå med redundante strømforsyninger og at. Måske har et kig på eBay, der er nogle meget gode handler, der kommer op på servere fra tid til anden. Med hensyn til adgang forvaltning, vil du ønsker et operativsystem, der kører en webserver (enten Linux eller Windows), der kører en form for script til at forvalte det. Hvis du ikke ønsker at skrive det selv der er partier, som du kan downloade eller købe fra internettet. Håber, at dette giver dig nogle pointers.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Brug for nogle specs til gaming rig venligst | Lexmark | General Hardware Chat | 7 | 26 oktober 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |