![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit. En ollut varma, mihin tämä niin luulisin yleinen olisi paras paikka. Olen rakentaa FTP tiedot palvelimelle ja haluaisin tietää, mitä minun pitäisi päästä niin pitkälle kuin laitteiston, mikä on paras OS käyttää, mikä on paras FTP ohjelmistoja get paras palomuuri ja salausohjelmiston asiat niin. Olen rakentanut tietokoneen ennen runsaasti kertaa mutta en koskaan rakennettu palvelimeen joten olen hieman uutta tällä alalla. Haluan myös olla niin, että kukin käyttäjä (it'll minua ja ystäviäni) on oma osoitetaan tilaa ja emme voi käyttää eachothers ilman lupaa. niin, jos te voisi kohta minulle on opetusohjelma käyttöohjeista miten se tehdään, tai jos on olemassa joitakin ohjelmia siihen myös, että osaisimme olla suuri. Haluaisin sen olevan pieni (i on rajoitetusti tilaa juuri nyt) I'm gonna oltava vähintään kaksi 1TB HDD: n (yksi toteutuneiden tietojen ja toinen varmuuskopio) ja Haluaisin on verkkokortti, joka tukee FiOS suoraan osaksi palvelimen joten ei tarvitse vaihtaa Coax. joten, esittää kysymyksiä, jos tarvitset jotain selvitetty, voit lähettää minulle sähköpostia Gmail-tilin milloin tahansa. ja thanx ajoin teidän kaverit apua -Kaze - |
|
| |||
| |||
| ermm, Ehdotan, jos dont tiedä mitään tästä tufff itse, että olet yksinkertaisesti ostaa palvelimelle, voit pyytää ongelmia perämies. mike x | x | x a108172michael@yale-wrexham.ac.uk |
|
| |||
| |||
| Minulla täytyy aloittaa oppimisen jonnekin |
|
| |||
| |||
| joo Oletan, mutta olen sitä mieltä, yod olla beter pois buing 1 alkaa sitten joiden korjailla, että ainakin tällä tavoin te tiedätte, mitä teidän leikkii, coz jos u ostaa summat väärin mahdollisuudet ovat itll olla kallis virhe perämies mike x | x | x |
|
| |||
| |||
| kunnossa i katso, sinun tulee. Tein saman asian kanssa tietokoneen ennen i rakennettu niitä. joten ajatus siitä, mihin hyvä palvelimen sivusto olisi ostaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En usko, että rakennuksen palvelin on, että eri rakentaa normaalin tietokoneen paitsi että se on todettu luotettavaksi ja mieluiten tarpeeton. Ehdotan, että on tarkasteltava joitakin nimi palvelimen tuotemerkkejä kuten HP tai Dell ja mitä osia ne käyttävät. Tämä antaa sinulle hyvä ajatus. Varsinainen rakentaminen on sama, ellet käy tarpeettomaksi virtalähteet ja että. Ehkä on näyttävät eBay, on olemassa joitakin erittäin hyviä tarjoukset, jotka ovat enintään palvelinten aika ajoin. Mitä pääsyn hallinta, haluat käyttöjärjestelmä että käynnistetään Verkkopalvelin (joko Linux tai Windows), jolla on jonkinlainen komentosarjan hallita sitä. Jos et halua kirjoittaa sen itse on paljon, että voit ladata tai ostaa internetissä. Toivomme, että tämä antaa teille joitakin viitteitä.