![]() |
|
| |||
| |||
| hey jongens. Ik was niet zeker waar we dit dus ik denk dat het algemeen zou de beste oplossing. Ik ben het bouwen van een FTP-server gegevens en ik zou graag willen weten wat ik zou moeten krijgen voor zover de hardware, wat is de beste OS te gebruiken, wat is de beste FTP-software te krijgen, de beste firewall en encryptie software, dat soort dingen. Ik heb de ingebouwde PC's voor tal van momenten, maar ik heb nog nooit een server gebouwd, dus ik ben een beetje nieuw in dit gebied. Ik wil ook hebben, zodat elke gebruiker (het zal mij en mijn vrienden) hebben onze eigen toegewezen ruimte en kunnen we geen toegang tot elkaars zonder toestemming. dus als jullie kunnen me om een tutorial over hoe dat te doen of als er enige software om dat te doen en dat zou geweldig. I'd like it te klein (ik heb beperkte ruimte nu) Ik heb ten minste twee 1 TB HDD's (een voor de feitelijke gegevens en de tweede voor back-up) en ik wil graag een netwerkkaart die FiOS direct naar de server, zodat zij niet over te schakelen naar Coax. dus alsjeblieft, stel vragen als je iets nodig hebt verduidelijkt, dan kunt u mij een e-mail naar mijn Gmail-account op elk gewenst moment. en thanx voor tijd voor de jongens de hulp -Kaze - |
|
| |||
| |||
| ermm, Ik stel voor als u dont weet een van deze tufff jezelf dat je koopt gewoon een server, je vraagt om problemen mate. mike x | X | x a108172michael@yale-wrexham.ac.uk |
|
| |||
| |||
| en ik moet ergens beginnen met het leren |
|
| |||
| |||
| Ja, ik veronderstel, maar ik denk yod worden beter af buing 1 tot en start dan met een ketellapper met die, althans op die manier weet je wat je te spelen met, coz if u kopen summat verkeerde kans itll een dure vergissing mate mike x | X | x |
|
| |||
| |||
| oke ik zie waar je vandaan komt. Ik deed hetzelfde met PC's, voordat ik hen gebouwd. ja enig idee waar een goede server site zou zijn te koop vanaf? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat de opbouw van een server is dat verschillende aan de opbouw van een gewone computer, behalve dat moet betrouwbaar zijn en idealiter overbodig. Ik stel u eens een kijkje bij enkele van de naam-server merken als HP of Dell en zien wat componenten die zij gebruiken. Dit geeft je een goed idee. De feitelijke bouw-proces is hetzelfde, tenzij u met redundante voedingen en dat. Misschien eens een kijkje op eBay, zijn er enkele zeer goede deals die komen op de servers van tijd tot tijd. Wat de toegang beheer, u wilt een OS dat draait een webserver (of Linux of Windows), dat wil zeggen een soort van script om het te beheren. Als u niet wilt schrijven het zelf zijn er veel die u kunt downloaden of kopen van het internet. Hoop dat dit geeft je aanwijzingen.