vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

SMART-kiintolevyn vika varoitus

Reply

Thread Tools
Old 29 lokakuu 2007, 13:53
Uusi Jäsen

Default SMART-kiintolevyn vika varoitus

Hei,

Eilen alkoi saada ongelmia minun kannettava tietokone, joka on Acer Aspire 1650 Samsung HM100JC HDD. Ensinnäkin, olin siitä, että "sininen ruutu kuoleman" melko pari kertaa ja tänään aina olen ollut alkaen oma kannettava tietokone, sain viestin: "Varoitus, SMART on havainnut, että kovalevy vika voi olla uhkaava. Ole hyvä back up your tiedot välittömästi. Hit F1 jatkaa. ".

Joten obvioulsy Tein takaisin ylös ja nyt olen yrittänyt tehdä diagnostista oman kovalevyn avulla Samsung Drive Diagnostic Utility että löysin niiden Internet-sivuilla: http://www.samsung.com/global/busine...ort_HUTIL.html

Mutta he vain selittää, miten se tehdään kanssa käynnistyvä levyke ja minulla ei ole ajaa levykkeet, vain CD / DVD-asemaan. Siksi olen ladannut. Iso, että ne antavat, mutta en tiedä, miten sitä käytetään. Olen palanut, että iso on levy ja yritä käynnistää tietokone kanssa CD sisällä, mutta se ei käynnisty, ja jos yritän avata iso, kun Windows-istunto avataan, se ei toimi.

Kysymykseni kuuluu: kuinka teen diagnostista minun HDD ilman floppy levy?
Lisäksi on vaikea korvata HDD vuonna läppäriin? Tai minun täytyy saada asiantuntijan tehdä se? En ole newbie tietokoneiden kanssa, mutta en ole asiantuntija joko.

Thanks in advance.

Alexandra
Old 30 lokakuu 2007, 12:52
Rahoittajien ryhmän

Default SMART-kiintolevyn vika varoitus

ok, teit vain polttaa iso tiedosto levylle, että koko sisältö on iso tiedosto.

jos et tee sitä oikein sinun tarvitse mennä bios (paina del käynnistyksen yhteydessä) ja mene boot vaihtoehtoja sitten asettaa cd asema käynnisty ennen kovalevyä.

mutta se ei kuulosta kovalevy on ruuvattu niin Otaksun u tarvitaan uusi: (
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Alienware Laptop Hard Drive jättäminen Ulfrinn Drives & Removable Media 4 16 lokakuu 2009 20:18
Hard Drive jättäminen? naza911 Drives & Removable Media 1 29th Oct 2008 12:46
Mahdollinen kovalevy ei Robb Drives & Removable Media 5 14. Sep 2008 10:35
SMART Varoitus! Kovalevy vika lähiaikoina SideWinder Drives & Removable Media 6 13th Jan 2008 19:04
Smart vian: O Cew27 Drives & Removable Media 3 27. lokakuu 2007 17:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.