mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

SMART harde schijf defect waarschuwing

Reply

Thread Tools
Old 29 oktober 2007, 13:53
Nieuw Lid Fractie

Default SMART harde schijf defect waarschuwing

Hallo,

Gisteren ben ik begonnen om de problemen met mijn laptop, een Acer Aspire 1650 met Samsung HM100JC HDD. Ten eerste, ik kreeg de "blue screen of death" een heel enkele keer, en vandaag heb ik iedere keer begon mijn laptop kreeg ik de melding "Warning, SMART heeft ontdekt dat een harde schijf niet kan worden dreigend. Neem een back-up van uw gegevens onmiddellijk. Hit F1 om verder te gaan. ".

Dus obvioulsy ik heb een back-up en nu probeer ik om een diagnose van mijn harde schijf met behulp van Samsung Drive Diagnostisch hulpprogramma dat ik gevonden heb op hun website: http://www.samsung.com/global/busine...ort_HUTIL.html

Maar ze alleen uitleggen hoe het te doen met een bootable diskette en ik heb geen drive voor diskettes, alleen een cd / dvd-station. Dus ik gedownload de. Iso dat ze geven, maar ik weet niet hoe het te gebruiken. Ik verbrand dat iso op een disc en probeer het opnieuw opstarten van de laptop met de cd binnen maar het niet starten en als ik het probeer te openen de iso wanneer een Windows-sessie wordt geopend, het werkt niet.

Dus mijn eerste vraag is: hoe doe ik een diagnose van mijn harde schijf zonder een floppy disk?
Ook is het moeilijk om een vaste schijf in een laptop? Of heb ik nodig om een deskundige te doen? Ik ben geen newbie met computers, maar ik ben geen expert zijn.

Thanks in advance.

Alexandra
Old 30 oktober 2007, 12:52
Donor Groep

Default SMART harde schijf defect waarschuwing

ok, heb je gewoon branden van de iso-bestand op de schijf van de gehele inhoud van het iso-bestand.

als je deed het goed doen moet je naar de bios (druk del bij het opstarten) en ga naar 'boot options vervolgens de cd-station op te starten voordat de harde schijf.

Maar het klinkt als de harde schijf is geschroefd zodat ik veronderstel dat u behoefte aan een nieuwe manier: (
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Alienware Laptop Hard Drive Failure Ulfrinn Drives & Removable Media 4 16 oktober 2009 20:18
Hard Drive Failure? naza911 Drives & Removable Media 1 29 okt 2008 12:46
Mogelijke harde schijf defect Robb Drives & Removable Media 5 14e sep 2008 10:35
SMART Waarschuwing! Harde schijf niet dreigend SideWinder Drives & Removable Media 6 13 Jan 2008 19:04
Smart storing: O Cew27 Drives & Removable Media 3 27 okt 2007 17:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.