![]() |
|
| |||
| |||
i at finde ud af om opgradering af min HDD som du her har hjulpet, jeg har fundet en række videoer på YouTube og den person i videoen blev håndtering computer kredsløbskort, især bundkort, og iført en slags anti statisk gjorden, så han blev jordet at sige, at det er vigtigt, når du håndterer kredsløbskort men aldrig sagt, hvorfor det var vigtigt, alle kender grunde? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Statisk elektricitet, som kan opbygge på kroppen, er skadelig for computerkomponenter. Iført den anti-statisk gjorden giver strøm en sti til jorden væk fra alle komponenter. Hvis du nogensinde har fået et chok fra en bil efter at komme ud og røre ved døren, som er fra statisk elektricitet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi statisk elektricitet kan dræbe en komponent. Det være sig et bundkort, DIMM eller grafikkortet.
|
| |||
| |||
| tak for svarene |
|
| |||
| |||
| Gå med McBee's, hans var bedre.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette er også grunden til nogle, hvis ikke de fleste bundkort kommer med en fjeder, der berører sagen til jorden det
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Forsøger at finde en ny sag. | craiig | Cases & Strømforsyninger | 3 | 13 april 2009 16:43 |
| Hjælp mig med at finde denne pc skrivebord? vær så venlig | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13 november 2008 12:16 |
| Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 36 | 3. maj 2008 04:03 |
| Hjælp mig med at finde det billigere | robina80 | Off Topic Discussion | 7 | 5 januar 2008 05:35 |
| Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |