![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
aikana selvittää noin päivitystä minun HDD jota täällä ovat auttaneet, i löytäneet useita videoita YouTubesta ja henkilö video oli käsittely tietokoneella piirilevyjä, erityisesti emolevy, ja pukeutunut tyyppi anti staattinen hihna, jotta hän oli perusteltu toteamalla, että on tärkeää, kun käsittelet piirilevyjä mutta koskaan sanonut, miksi se oli tärkeää, jokainen tietää syyt?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Staattinen sähkö, joka voi rakentaa teidän elin, on haitallista tietokoneen osiin. Päällään anti-static hihna antaa sähkö polku maahan pois mitään osia. Jos olet joskus saanut järkytys on auto jälkeen riistäytymässä ja koskettaa ovi on staattinen sähkö.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Koska staattinen sähkö voi tappaa komponentti. On se emolevy, DIMM tai näytönohjaimen.
|
|
|
|||
|
|||
|
kiitos vastauksista
|
|
|
|||
|
|||
|
Mene McBee: n, hän oli parempi.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä on myös syy siihen, miksi jotkut ellei kaikkein emolevyt tulevat kanssa keväällä että koskettaa tapauksessa maassa se