![]() |
|
|
|||
|
|||
tijdens vinden over het bijwerken van mijn vaste schijf die u hier aan hebben bijgedragen, vond ik een aantal video's op YouTube en de persoon in de video is de behandeling van de computer printplaten, met name op het moederbord, en het dragen van een soort van anti statische band zodat hij was geaard te zeggen dat het belangrijk is bij het hanteren kringsraad maar nooit gezegd waarom het belangrijk was, iedereen kent de redenen?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Statische elektriciteit, die kan bouwen op je lichaam, is schadelijk voor computeronderdelen. Het dragen van de anti-statische band geeft de elektriciteitssector een pad naar de grond weg van alle componenten. Als u ooit hebt gekregen een schok van een auto na het aanraken en de deur die van statische elektriciteit.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Omdat statische elektriciteit kan dodelijk zijn een onderdeel. Wordt het een moederbord, DIMM of grafische kaart.
|
|
|
|||
|
|||
|
bedankt voor de antwoorden
|
|
|
|||
|
|||
|
Ga met McBee's, hij was beter.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
dit is ook de reden waarom sommige zo niet de meeste moederborden met een veer die raakt de zaak aan het wegdek