![]() |
|
| |||
| |||
i å finne ut om oppgradering min HDD som du her har hjulpet, jeg fant en rekke videoer på youtube og personen i videoen var håndtering datamaskin kretskort, spesielt hovedkortet, og bruk en type anti statisk stropp slik at han var jordet å si at det er viktig når du håndterer kretskort men aldri sagt hvorfor det var viktig, alle vet grunnen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Statisk elektrisitet, som kan bygge opp kroppen din, er skadelig for datamaskinkomponenter. Bruk av anti-statisk stroppen gir strøm en vei til jord unna noen komponenter. Hvis du noen gang har fått et støt fra en bil etter å komme ut og berøre døren som er fra statisk elektrisitet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi statisk elektrisitet kan drepe en komponent. Det være seg et hovedkort, DIMM eller grafikkort.
|
| |||
| |||
| Takk for svar |
|
| |||
| |||
| Gå med McBee er hans var bedre.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er også grunnen til at noen om ikke de fleste hovedkort kommer med en spring som berører saken til bakken det