![]() |
|
| |||
| |||
| Min fritid computer tager aldre til at starte op & belastninger vinduer, hvis jeg forsøger at bruge Windows, mens det er lastning det bare går ned. Jeg har ikke tid til at vente på det til at indlæse korrekt, så hvad skal jeg se på at fremskynde dette op? |
|
| |||
| |||
| Det kan være tilfældet, at der er en masse programmer forsøger at starte op, hver gang du indlæse Windows. Du kan deaktivere den uønskede dem eller dem alle ved at gå til: Start> Kør> Skriv msconfig Klik derefter på fanen Start øverst. Der kan du se alle de programmer, der starter med vinduer. Jo mere du har længere tid tager det. Jeg har næsten dem alle handicappede. Dette det ikke lykkes at arbejde post tilbage! |
|
| |||
| |||
| Du kan også bruge et program kaldet Spybot, ikke kun tage sig af alle dine spyware og at fungere som en activevirus scanner (dog ikke bruges som eneste virusscanneren) det vil også overvåge din starte programmer. dens et gratis program til at downloade. Hvis du er i avancerede bruger gjort kan du klikke på værktøjer på menuen til venstre og derefter ned til systemet startes. De fleste noget, der ikke er fremhævet ville være en god idé at holde kontrolleret, og alt andet du kan se ved at klikke på den og læse den beskrivelse til højre. Hvis den siger typisk ikke er nødvendige, og derefter fjerne markeringen af det. dine programmer vil stadig arbejde, selv om de er markeret, men det plejer køre på opstart. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Fremskynde din pc | alex | General Software Chat | 18 | 23 april 2008 08:01 |
| Fremskynde min 98 | PyroTails | General Hardware Chat | 5 | 24 november 2007 14:56 |
| Hurtigere Vista | Donwalker | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2007 11:27 |
| XP Ikke Opstart | Kartoffel | General Hardware Chat | 16 | 8 august 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |