mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hurtigere opstart?

Reply

Thread Tools
Old 1. oktober 2006, 04:25
Medlem Gruppen

Default Hurtigere opstart?

Min fritid computer tager aldre til at starte op & belastninger vinduer, hvis jeg forsøger at bruge Windows, mens det er lastning det bare går ned.

Jeg har ikke tid til at vente på det til at indlæse korrekt, så hvad skal jeg se på at fremskynde dette op?
Old 1. oktober 2006, 09:31
Medlem Gruppen

Det kan være tilfældet, at der er en masse programmer forsøger at starte op, hver gang du indlæse Windows.

Du kan deaktivere den uønskede dem eller dem alle ved at gå til:
Start> Kør> Skriv msconfig

Klik derefter på fanen Start øverst. Der kan du se alle de programmer, der starter med vinduer. Jo mere du har længere tid tager det. Jeg har næsten dem alle handicappede.

Dette det ikke lykkes at arbejde post tilbage!
Old 2. oktober 2006, 08:08
Medlem Gruppen

Du kan også bruge et program kaldet Spybot, ikke kun tage sig af alle dine spyware og at fungere som en activevirus scanner (dog ikke bruges som eneste virusscanneren) det vil også overvåge din starte programmer. dens et gratis program til at downloade. Hvis du er i avancerede bruger gjort kan du klikke på værktøjer på menuen til venstre og derefter ned til systemet startes. De fleste noget, der ikke er fremhævet ville være en god idé at holde kontrolleret, og alt andet du kan se ved at klikke på den og læse den beskrivelse til højre. Hvis den siger typisk ikke er nødvendige, og derefter fjerne markeringen af det. dine programmer vil stadig arbejde, selv om de er markeret, men det plejer køre på opstart.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. im407 General Software Chat 16 13 juli 2009 13:59
Fremskynde din pc alex General Software Chat 18 23 april 2008 08:01
Fremskynde min 98 PyroTails General Hardware Chat 5 24 november 2007 14:56
Hurtigere Vista Donwalker Windows-operativsystemer 4 8 oktober 2007 11:27
XP Ikke Opstart Kartoffel General Hardware Chat 16 8 august 2007 06:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.