mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Sneller opstarten?

Reply

Thread Tools
Old 1 okt 2006, 04:25
Lid Fractie

Default Sneller opstarten?

Mijn vrije computer neemt leeftijden te opstarten & ladingen ramen, Als ik probeer te gebruiken ramen terwijl het laden gewoon crasht.

Ik heb niet de tijd om te wachten op het laden goed, dus wat moet ik kijken naar de snelheid van deze aansluiting?
Old 1 okt 2006, 09:31
Lid Fractie

Het kan voorkomen dat er een heleboel programma's probeert te starten elke keer dat u Windows.

U kunt de ongewenste die alle of een deel van hen door naar:
Start> Uitvoeren> Typ in msconfig

Klik op het tabblad Opstarten aan de top. Daar kunt u alle programma's die opstarten met Windows. Hoe meer je hebt, hoe langer het duurt. Ik heb bijna al deze mensen met een handicap.

Dat dit niet werkt post terug!
Old 2 okt 2006, 08:08
Lid Fractie

U kunt ook gebruik maken van een programma genaamd Spybot, niet alleen het verzorgen van al uw spyware en zal optreden als een activevirus scanner (maar niet gebruikt als de enige virusscanner) het zal ook toezien op uw start-up programma's. Het is een gratis programma om te downloaden. Als u in geavanceerde gebruiker is gemaakt klikt u op Extra op de linker menu en vervolgens op systeem start-up. Meest iets dat niet naar voren zou een goed idee om gecontroleerd en alles wat je kunt bekijken door er op te klikken en het lezen van de beschrijving aan de rechterkant. Als hij zegt meestal niet nodig, dan het vinkje uit. uw programma's nog steeds werken, zelfs als ze zijn uitgeschakeld, maar het gewoon draaien op het opstarten.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kortere PC - Suggesties over Wat Programma's verwijderen, Enz im407 Algemene programmatuurnoot Chat 16 13 jul 2009 13:59
Sneller uw pc linasita Algemene programmatuurnoot Chat 18 23 apr 2008 08:01
Sneller mijn 98 PyroTails Algemeen Hardware Chat 5 24 nov 2007 14:56
Sneller Vista Donwalker Windows besturingssystemen 4 8 okt 2007 11:27
Niet XP Booten Aardappel Algemeen Hardware Chat 16 De 8 augustus 2007 06:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.