![]() |
|
| |||
| |||
| Min reservedeler datamaskinen tar aldre å støvel opp og laster windows, hvis jeg prøver å bruke Windows mens den lastes ned det bare krasjer. Jeg har ikke tid til å vente rundt for å laste riktig, så hva skal jeg se nærmere på å få fart opp dette? |
|
| |||
| |||
| Det kan være tilfellet at det er mange programmer som forsøker å starte opp hver gang du laster vinduer. Du kan deaktivere uønskede dem eller alle av dem ved å gå til: Start> Kjør> Skriv inn msconfig Deretter oppstartsmappen øverst. Der kan du se alle programmene som oppstart med vinduer. Jo mer du har det lengre tid tar det. Jeg har nesten alle av dem deaktivert. Dette dette mislykkes å arbeide post tilbake! |
|
| |||
| |||
| Du kan også bruke et program kalt Spybot, ikke bare tar det seg av alle spyware samt opptre som en activevirus scanner (selv om den ikke brukes som eneste virusskanneren) vil det også overvåke starte programmer. sitt gratis program for å laste ned. Hvis du er i avansert bruker gjort kan du klikke på verktøy på menyen til venstre og deretter ned til system-oppstart. Mest noe som ikke er markert ville være en god ide å holde kontrollert og alt annet du kan se ved å klikke på den og lese discription til høyre. Hvis det står vanligvis ikke nødvendig, og deretter fjerne merkingen. programmene vil fortsatt fungere, selv om de er avmerket men wont kjøre på oppstart. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Påskynde PC - forslag til hva programmer til å fjerne, etc. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Påskynde PCen | alex | General Software Chat | 18 | 23 april 2008 08:01 |
| Påskynde min 98 | PyroTails | General Hardware Chat | 5 | 24 nov 2007 14:56 |
| Påskynde Vista | Donwalker | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2007 11:27 |
| XP Ikke oppstart | Potato | General Hardware Chat | 16 | 8 august 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |