![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har min 98-maskinen til at arbejde, men det er lidt langsom. Især når streaming video om ting såsom youtube. Min ven viste mig denne video streaming ting hastigheder det op, men det vil ikke fungere, fordi denne maskine er en 98. Lyden er udmærket, men videoen ikke kører problemfrit. Er der noget, jeg kan downloade (denne maskine er en 98) eller er det værd at købe et nyt grafikkort eller RAM (men ikke hvis det er dyrt). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM er det nemmeste en mest effektive måde for at fremskynde den.
| |||
| |||
| Jeg tror jeg vil se, hvor billigt jeg kan få nogle RAM. Det er kun fik 128 MB. Jeg håber, det ikke koster for meget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download CPU-Z, google det.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Et system med 128MB er relativt stærke i forhold til nogle maskiner jeg har brugt YouTube med (32MB Pentium I lol). Definitely se på defragging, frakoblings unødvendige startprogrammer (Start, Kør, skriv msconfig og gå til fanen Start) og tjekke for virus og spyware gerne dave siger. Hvis du har ikke fået for meget tøj på der, du vil beholde så du kan gøre en ren installation af 98, men hvis ikke, blot få ram, det er billigt nok. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Fremskynde din pc | alex | General Software Chat | 18 | 23 april 2008 08:01 |
| Hurtigere Vista | Donwalker | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2007 11:27 |
| Hurtigere opstart? | Computer Spec | General Hardware Chat | 2 | 2 oktober 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |