![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har mine 98 maskinen til å fungere, men den er litt treg. Spesielt når streaming video på ting som for eksempel YouTube. Min venn viste meg denne videostreaming ting hastigheter opp, men det fungerer ikke fordi denne maskinen er en 98. Lyden er fin, men ikke videoen kjøre glatt. Er det noe jeg kan laste ned (denne maskinen er en 98) eller om det er verdt å kjøpe et nytt grafikkort eller RAM (men ikke om det er dyrt). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM er det enkleste en mest mulig effektiv måte å påskynde den.
| |||
| |||
| Jeg vil se hvor billig jeg kan få noen RAM. Det er bare 128 MB. Jeg håper det ikke koster for mye. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Last ned CPU-Z, google det.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Et system med 128 MB, er relativt kraftig i forhold til enkelte maskiner jeg har brukt youtube med (32MB Pentium jeg lol). Definitivt se på defragging, deaktivere unødvendige oppstart programmer (Start, Kjør, skriv inn msconfig og gå til oppstart tab) og sjekke for virus og spionprogrammer som Dave sier. Hvis du har ikke fått altfor mye på det du vil beholde så du kunne gjøre en ren installasjon av 98, men hvis ikke, bare få ram, det er billig nok. |