![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei .. pahoillani, mutta tämä voi olla pitkähkön yksi ...
Kautta Messing noin yhdistämisessä ram minun tietokone ja ystäväni .. I vahingossa tuli yksi hänen tikkuja RAM-muistia ja jätti hänet minun. Ongelmana on se, että hänen ram on PC2700 ja voin vain suoritetaan 166MHz .. minun CPU runs on 200Mhz .. ja tietenkin sain sininen näytöt .. niin viimeinen vuosi tai niin minun tietokone on underclocked on 166Mhz (x11). Olen hiljattain todettu alkuperäisessä ram joka on PC3200 ja käynnistää vain sakko 200Mhz .. ja määritä sitten minun CPU takaisin varastossa nopeus (2.2GHz), ja se oli hieno ilman sininen näytöt ... Happy Days. Tajusin kuitenkin, että kukaan minun 3D-pelit toimivat. Juoksin dxdiag ja teki Direct3D testi ja se epäonnistui, joka alustaa DirectX .. antamalla "yleinen vika" .. Sitten meni takaisin minun bios ja underclocked takaisin 166MHz ja yritti uudelleen .. ja se toimi hyvin .. kaikki kokeet ohi ja kaikki pelit juoksi. Haluan todeta, että ennen kuin tämä koko fiaskosta alkoi .. minun näyttösovittimen työskennellyt varastossa nopeus täydellisesti. Joten kysymykseni kuuluu ... miksi minun näytönohjain ei toimi on varastossa nopeus, kun se toimii alemmilla nopeuksilla .. , kun se alun perin se työskenteli varastossa nopeus vain kauniita. Tiedot: Asus A7N8X-E Deluxe Mobo AMD Athlon XP 3200 + 2x Kingston 512MB DDR ram ATI Radeon 9550 Sapphire (256MB) DirectX 9.0c (kokeillut muita versiot) Windows XP Media Centre Edition 2005 Kaikki apu olisi tervetullutta .. päähäni n Iskettiin. Kiitos - MiaZmA ps en ollut aivan varma, mikä säikeen lähettää tämän tuumaa. anteeksi jos tämä oli viisasta valita. |
|
|
|||
|
|||
|
Muuttaminen kellon nopeus suoritin ei muuta GPU clock nopeus, joka on aivan eri eläin.
Lataa uusimmat ajurit näyttösovittimen ja katso, miten se toimii sitten. |