![]() |
|
| |||
| |||
| He .. sorry, maar dit kan een lange een ... Door Messing over met combinaties van ram van mijn computer en mijn vrienden .. Ik nam per ongeluk een van zijn stokken ram en liet hem de mijne. Het probleem is dat zijn ram is PC2700 en kunnen alleen draaien op 166MHz .. mijn processor draait op 200MHz .. en, natuurlijk, ik heb blauwe schermen .. dus voor het laatste jaar of zo mijn computer is underclocked naar 166Mhz (x11). Ik heb onlangs gevonden mijn oorspronkelijke ram die PC3200 en loopt prima op 200MHz .. en stel mijn CPU terug naar voorraad snelheid (2.2GHz) en het liep prima zonder blauwe schermen ... Happy Days. Ik realiseerde me echter dat geen van mijn 3D spellen werkten. Ik rende dxdiag en heeft een Direct3D testen en zij niet met elk platform van DirectX .. geven "algemene storing" .. Ik ging terug in mijn bios en underclocked terug naar 166MHz en probeerde weer .. en het werkte prima .. alle tests gepasseerd en alle spellen liep. Ik moet constateren dat vóór dit hele fiasco begon .. mijn videokaart werkte in voorraad snelheid perfect. Dus mijn vraag is ... Waarom zou mijn videokaart niet werken op stock snelheid als het zal werken bij lagere snelheden .. toen zij werkte in voorraad snelheid prima. Specificaties: Asus A7N8X-E Deluxe mobo AMD Athlon XP 3200 + 2x Kingston 512MB DDR RAM Sapphire ATI Radeon 9550 (256mb) DirectX 9.0c (geprobeerd andere versies) Windows XP Media Center Edition 2005 Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld .. mijn hoofd is blagged. Thankyou - MiaZmA ps was ik niet helemaal zeker welke draad om dit inch. mijn excuses als dit een onverstandige keuze. |
|
| |||
| |||
| Het wijzigen van de kloksnelheid van de CPU niet de GPU klok snelheid, dat is een heel ander dier. Probeer het downloaden van de nieuwste stuurprogramma's voor uw grafische kaart en zie hoe het loopt dan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vreemd Probleem met Memory Stick | Jimmy Hat | Drives & Removable Media | 1 | 25 augustus 2009 07:32 |
| Strange Problem | samey44 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 6e Sep 2008 04:30 |
| Strange Boot Probleem | TequilaYuen | Drives & Removable Media | 4 | 15 okt 2007 21:09 |
| Strange Problem, echt wat hulp nodig! | sjhills | CPUs, Moederborden & RAM | 18 | 1st Oct 2007 12:01 |
| Hulp nodig met vreemde boot probleem | rizse | Algemeen Hardware Chat | 3 | 29 aug 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |