![]() |
|
| |||
| |||
| Mit system ikke får genstarte når jeg trykker på genstart-knappen, men kunne være reasion for det. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er en genstart-knappen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Dave: Den genstarte knap er de mindre knappen på forsiden af sagen, at genstarter computeren, når trykket.
@ loraandbush: Hvis du åbner den side af din sag, og ser i bunden af dit bundkort skal du se nogle farvede tråde sluttet at gå til forsiden af sagen, er alle disse sluttet? Hvis ikke, så en af dem, der ikke er sluttet kunne genstarte knappen. Hvis de alle er sluttet, de kunne være sluttet i-korrekt. Træk ikke nogen af dem ud, eller stikket nogen andre i, hvis du ikke ved, hvad din gør, kommer tilbage og spørger os, hvad situationen er, og vi kan rådgive dig yderligere. Åh, men blive advaret, hvis du købte computeren som en indbygget maskine, åbning tilfælde kunne ugyldiggøre warrenty, hvis dette er tilfældet, ville du være bedst off sende / tager den tilbage til butikken du har købt det, og spørge dem. Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Nej, det er en reset-knappen. Faktisk. |
|
| |||
| |||
| genstarte, nulstillet, samme ting |
|
| |||
| |||
| Nej, de er forskellige, så derfor har bedt om. |
|
| |||
| |||
| hmm, jeg altid betragtet dem samme, så hvad er forskellen, lige ud af courisosity. (du kan sende til mig i en PM, hvis du ikke ønsker dette for at få alt for langt væk emne) |
|
| |||
| |||
| Den oprindelige plakat har fået terminologi forkert et par gange, jeg var kun at forsøge at pin punkt exacly hvad de betyder. De fleste ville betragte knappen på forsiden af en sag en reset-knappen. En genstart knappen vil være starten> lukke> restart knappen i Windows. |
|
| |||
| |||
| Åh, ok, jeg kan se, hvor forvirringen ville føre til, og jeg gjorde præcis, hvad du forsøger ikke at gøre (hoppe til en konklusion uden egentlig at vide, hvad er der galt) Jeg vil huske på i fremtiden, og forhåbentlig origianl Plakaten vil komme tilbage og præcisere nogle ting. |