![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn systeem is niet opnieuw opstarten wanneer ik op de start knop, maar kan het reasion voor. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is een start-knop?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Dave: De start knop is de kleine knop op de voorkant van het geval dat de computer opnieuw opgestart wanneer ingedrukt.
@ loraandbush: Als je open te stellen aan de zijkant van uw zaak, en kijken naar de onderkant van je moederbord moet u enkele gekleurde draden aangesloten die naar de voorkant van de zaak, zijn al deze aangesloten? Zo niet, een van degenen die niet zijn aangesloten kunnen de start-knop. Als ze zijn allemaal aangesloten, zouden ze kunnen worden aangesloten in-correct. Trek niet aan een van hen uit, of de stekker alle anderen in als je niet weet wat je doet, komen terug en vragen ons wat de situatie is en wij kunnen u adviseren verder. Oh, maar wees gewaarschuwd, als je kocht de computer als een gebouwde machine, de opening van de zaak kunnen het recht van de warrenty, indien dit het geval is, zou je het beste uit het verzenden / waarbij hij terug naar de winkel die u heeft gekocht en vraag hen. Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| Nee, dat is een reset knop. Feitelijk. |
|
| |||
| |||
| herstart, reset, hetzelfde |
|
| |||
| |||
| Nee, ze zijn verschillend, daarom vroeg. |
|
| |||
| |||
| hmm, ik altijd als ze hetzelfde, dus wat is het verschil, net buiten courisosity. (u kunt bij mij in een uur als je niet wilt dat dit om te ver off topic) |
|
| |||
| |||
| De oorspronkelijke poster heeft terminologie mis een paar keer, ik was alleen maar pin punt exacly wat ze bedoelt. De meeste zouden houden op de knop op de voorkant van een zaak een reset knop. Een herstart knop zou de start> afsluiten> restart-knop in Windows. |
|
| |||
| |||
| Oh, ok, ik zie waar de verwarring zou leiden tot, en ik deed precies wat je probeert niet te doen (ga naar een conclusie, zonder werkelijk te weten wat er mis is) zal ik dat in gedachten houden voor de toekomst, en hopelijk de origianl affiche zal terugkomen en verduidelijking van sommige dingen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Randomly Crash & Start | icu222much | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | 25 feb 2009 18:39 |
| Willekeurige Computer Herstart | awhle316 | Algemeen Hardware Chat | 12 | 20 okt 2008 17:39 |
| Mijn Laptop Houd Herstart | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 21 jul 2008 00:06 |
| Laptop moet herstarten voordat browser werkt | SlapnutSkits | Web Browsers & FTP Clients | 9 | 10 mei 2008 05:25 |
| Shuting wanneer doen herstarten. | wullie | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 Jan 2008 09:15 |
| Thread Tools | |
| |