![]() |
|
| |||
| |||
| Min systemet ikke får starte når jeg trykker på start-knappen, men kan være reasion for det. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er en start-knapp?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Dave: The start-knappen er den lille knappen på fronten av sak som starter datamaskinen når trykket.
@ loraandbush: Hvis du åpner opp side av saken, og se nederst på hovedkortet skal du se noen fargede ledninger plugget i den gå til forsiden av saken, er alle disse plugges inn? Hvis ikke, en av de som ikke er plugget inn kan være start-knappen. Hvis de er plugget i, kan de bli koblet på riktig måte. Trekk ikke noen av dem ut, eller støpselet noen andre hvis du ikke vet hva du gjør, kommer tilbake og spør oss hva som er situasjonen, og vi kan veilede deg videre. Oh, men bli advart, hvis du kjøpte datamaskinen som en innebygd maskin, åpner tilfelle kan ugyldiggjøre warrenty, hvis dette er tilfelle, vil du være best på å sende / ta det tilbake til butikken du kjøpte den og be dem. Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| Nei, det er en reset-knappen. Faktisk. |
|
| |||
| |||
| start, reset, samme |
|
| |||
| |||
| Nei, de er forskjellige, det er derfor spurt. |
|
| |||
| |||
| hmm, jeg har alltid betraktet dem det samme, så hva forskjellen, akkurat ut av courisosity. (du kan sende meg en PM hvis du ikke ønsker dette for å komme for langt off topic) |
|
| |||
| |||
| Den opprinnelige plakat har terminologi galt noen ganger, var jeg bare prøver å pin punkt exacly hva de betyr. De fleste ville vurdere knappen på forsiden av en sak en reset-knappen. En restart knappen vil være starten> stengt> start-knappen i Windows. |
|
| |||
| |||
| OK, jeg ser hvor forvirring ville føre til, og jeg gjorde akkurat det du prøvde ikke å gjøre (hoppe til en konklusjon, uten egentlig å vite hva som er galt) Jeg vil ta dette i minnet for fremtiden, og forhåpentlig det origianl plakat vil komme tilbake og avklare noen ting. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer tilfeldig Crash & Start | icu222much | General Software Chat | 12 | 25 februar 2009 18:39 |
| Tilfeldig Computer Start | awhle316 | General Hardware Chat | 12 | 20 oktober 2008 17:39 |
| Min Laptop Hold Start | GREGLOVE | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 21 juli 2008 00:06 |
| Laptop må starte før nettleseren fungerer | SlapnutSkits | Nettlesere & FTP Clients | 9 | 10 mai 2008 05:25 |
| Shuting ned når det starter. | wullie | General Hardware Chat | 5 | 18 januar 2008 09:15 |
| Thread Tools | |
| |