![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt system inte får starta när jag trycker på starta-knappen, men kan vara reasion för det. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är en starta-knappen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Dave: The restart-knappen är den mindre knappen på framsidan av ärendet som startar om datorn när man trycker.
@ loraandbush: Om du öppnar sidan av ditt ärende och tittar på undersidan av ditt moderkort bör du se några färgade kablar inkopplade på att åka till fronten i det enskilda fallet, är alla dessa inkopplad? Om inte, en av dem som inte inkopplad kan den starta-knappen. Om de alla är inkopplad, de skulle kunna vara inkopplad på ett korrekt sätt. Inte dra någon av dem, eller plug alla andra om du inte vet vad du gör, komma tillbaka och fråga oss hur situationen är och vi kan ge dig råd längre. Åh, men en varning, om du köpte datorn som en maskin, öppna fall kan upphäva garanti, om så är fallet, skulle du vara bäst på att skicka / ta den tillbaka till butiken du köpte den och fråga dem. Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| Nej, det är en reset-knappen. Egentligen. |
|
| |||
| |||
| starta om, nollställa, samma sak |
|
| |||
| |||
| Nej, de är olika, därför bad. |
|
| |||
| |||
| hmm jag alltid betraktat dem samma, så vad skillnaden bara ur courisosity. (du kan skicka till mig i ett PM om du inte vill att detta skall bli för långt utanför ämnet) |
|
| |||
| |||
| Den ursprungliga affischen har terminologi fel ett par gånger, jag försökte bara pin punkt exacly vad de betyder. De flesta skulle anse knappen på framsidan av ett fall en reset-knappen. En omstart knappen skulle börja> stängdes> restart-knappen i Windows. |
|
| |||
| |||
| Oh, ok, jag ser där förvirring skulle leda till, och jag gjorde exakt vad du försöker att inte göra (hoppa fram till en slutsats utan att egentligen veta vad som är fel) Jag ska tänka på för framtiden, och förhoppningsvis origianl Affischen kommer att komma tillbaka och klargöra vissa saker. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Computer Slumpmässigt Crash & Starta | icu222much | General Software Chat | 12 | 25 februari 2009 18:39 |
| Random Computer Starta | awhle316 | General Hardware Chat | 12 | 20 oktober 2008 17:39 |
| Min Laptop Håll Starta | GREGLOVE | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 21 juli 2008 00:06 |
| Bärbar dator behöver starta innan webbläsaren fungerar | SlapnutSkits | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 10 maj 2008 05:25 |
| Shuting ned när du gör omstart. | wullie | General Hardware Chat | 5 | 18 januari 2008 09:15 |
| Thread Tools | |
| |