![]() |
|
| |||
| |||
| Ik eindelijk iets samen na afromen het web voor twee dagen, vertel me wat je van mijn Gamming tuig, wat ik kan de prestaties verbeteren verstandig? zonder toevoeging van te veel aan de begroting ... ![]() Systeem VISTA 775 S775 Moederbord ASUS P5N32-SLI PREMIUM NF590 SLI-PCIE Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40G/1066/8M/S775 Geheugen CORSAIR 800MHz DDR2 ECC NO-2048MB TWINX Harddrive 500,0 WD 7200 16M WD5000AAKB Power Supply 620W ATX POWER ENERMAX LIBERTY 24PIN Optische Drive DVD Drive 16X LG GDR-H30N IDE OEM BLK BLACK Operating System MS-WIN Vista Home Premium X64 DVD-OEM-NL 1PK (wat doet 1pk in Vista voor? )Videokaart ASUS PCIE GF8 EN8800GTX 768M BOX 8800GTX voordat ik zelfs begonnen om iets toe te voegen ze betalen me 400 dollar gewoon voor een vergezicht 775 titel ... wat is dat over? montage fee? lol Zou dit een iets wat ik kan crysis spelen met zeer vlot verlopen? zou dit tuig worden beschouwd als de toekomst-proof? bedankt voor alle hulp jongens, redde je me een hoop tijd en waarschijnlijk geld. |
|
| |||
| |||
| ziek voeg het verschil in wat jullie mij gered en doneer aan dit forum:) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Verbeteringen? Ja, een paar. Weg van de WD-drive en ruilen voor een Samsung T166 500GB (sneller op de laad-games). Ook waarom de 64bit versie van Vista? Toegegeven het is i / o mapping zorgt voor meer RAM-gebruik boven de 32 bit, maar je vindt nog minder games volledig ondersteund door de 64 bit versie. Hebben ze spec of je dat? De "1pk" simpelweg verwijst naar het feit dat het een schijf en licentie. De 590 chipset op het moederbord is niet slecht in het minst. Hoop dat je van plan over te gaan dual-kaart in de toekomst wel of het zal een afvalstof is. Zeggen dat dit forum vrij goedkoop is tegenwoordig dus is het goed bang voor buck is bepaald. Geen slechte overkloker ook, moet je wel eens die route. (De Q6600 is een fijne oc'ing cpu).
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Specificaties voor het eerst - Goed voor hardcore gamer? | scoobis | Algemeen Hardware Chat | 11 | 27 mei 2009 16:26 |
| Is mijn systeem goed genoeg? | MystikalDawn | Algemeen Hardware Chat | 6 | 23 nov 2008 08:50 |
| Systeem goed genoeg is voor het afspelen van GTR? | Sandra | PC & Gaming Console | 4 | 9 okt 2008 10:37 |
| NewsBots System Specs | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 13 | 15 mei 2008 18:20 |
| Thread Tools | |
| |