vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Trouble käytät IDE-ja SATA-asemilla yhdessä: (

Reply

Thread Tools
Old 13 helmikuu 2008, 21:31
Uusi Jäsen

Default Trouble käytät IDE-ja SATA-asemilla yhdessä: (

Hei,
Olen päättänyt ottaa ratkaiseva askel ja rakentaa oma tietokone, mutta tuntuu siltä, että olen osunut seinään!

Olen liittänyt laitteistoa.

Emolevyn on Gigabyte GA-P35-DS3L. Minulla on SATA-kiintolevy, ja IDE DVD kirjailija rom.

Minulla on kaapeli alkaen SATA on kiintolevy, ja SATA virtaliitin. Minulla on kaapeli kulkee IDE-että DVD-kirjailija ja neljä nastainen liitin ..

Mutta kun olen mennä BIOS ja asettaa boot ensisijaisesti CD-levyltä, ja aseta Windows XP-CD-, saan virheilmoituksen "LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, INSERT SYSTEM LEVY ja paina ENTER"

Kun sain osaksi Standard CMOS on mielestäni:

IDE-kanava 0 - Master [Samsung HD501LJ]
IDE Channel 1 Master [Ei]
IDE-kanava 2 Master [Ei]
IDE-kanava 3 Master [Ei]
IDE Channel 4 Master [Ei]
IDE Channel 4 Slave [Ei]

Miksi on kiintolevy näy nojalla IDE vaikka se SATA? Tarvitseeko minun pistoke on jumpperi ja aseta SATA kiintolevy toistaviin? Luulin, että ei ollut tarvetta.

Olen asettanut DVD kirjailija on Master ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä voisi aiheuttaa ongelman: (

Any ideas?
Old 13 helmikuu 2008, 23:24
Rahoittajien ryhmän

SATA pidetään aiheesta "IDE-kanava", jonka BIOS, älä huoli siitä.

Ongelma sinulla on se, että on se, että CD-asema ei näy, joten ei ole käynnistystä rompulta, näin saat virheilmoituksen, kun yrität asentaa Windows, että sinulla ei ole käyttöjärjestelmä levylle.

You need to check your kaapelit levy CD-asemaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14 helmikuu 2008, 00:05
Jäsen

asettaa puserot saman kiintolevyn yhden ajaa tai päällikön yhdeksi asemaksi. Ja jos se ei ole jotain tähän suuntaan asettaa sen päällikölle.
Old 14 helmikuu 2008, 00:21
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Katana View Post
asettaa puserot saman kiintolevyn yhden ajaa tai päällikön yhdeksi asemaksi. Ja jos se ei ole jotain tähän suuntaan asettaa sen päällikölle.
SATA-asemilla ei ole puserot.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 14 helmikuu 2008, 00:33
Jäsen

OK sitten sivuuttaa että post
Kukaan ei nähnyt mitään
Old 14 helmikuu 2008, 01:56
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla toinen Optinen asema voit kokeilla .... se on mahdollista, että uutta, että sinun oli DOA.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
2 SATA-asemia, jotka eivät ole tunnustettu eikä kytkentä nancylinda Drives & Removable Media 0 3. Jun 2009 18:44
Asentaminen Sata DVD-aseman kanssa Sata Hard Drive Kokoonpanot Kysymykset P5200 Drives & Removable Media 2 3. Maaliskuu 2009 07:56
Asentaminen 2x Kovalevyt - 1x EIDE & 1x SATA Murph Drives & Removable Media 1 27th Feb 2009 14:16
Ohje asentaminen 2 SATA-DVD-asemat Rawimpact Drives & Removable Media 3 2. Feb 2009 10:04
Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä. andrewanimation Drives & Removable Media 2 21. Sep 2007 13:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.