![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen päättänyt ottaa ratkaiseva askel ja rakentaa oma tietokone, mutta tuntuu siltä, että olen osunut seinään! Olen liittänyt laitteistoa. Emolevyn on Gigabyte GA-P35-DS3L. Minulla on SATA-kiintolevy, ja IDE DVD kirjailija rom. Minulla on kaapeli alkaen SATA on kiintolevy, ja SATA virtaliitin. Minulla on kaapeli kulkee IDE-että DVD-kirjailija ja neljä nastainen liitin .. Mutta kun olen mennä BIOS ja asettaa boot ensisijaisesti CD-levyltä, ja aseta Windows XP-CD-, saan virheilmoituksen "LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, INSERT SYSTEM LEVY ja paina ENTER" Kun sain osaksi Standard CMOS on mielestäni: IDE-kanava 0 - Master [Samsung HD501LJ] IDE Channel 1 Master [Ei] IDE-kanava 2 Master [Ei] IDE-kanava 3 Master [Ei] IDE Channel 4 Master [Ei] IDE Channel 4 Slave [Ei] Miksi on kiintolevy näy nojalla IDE vaikka se SATA? Tarvitseeko minun pistoke on jumpperi ja aseta SATA kiintolevy toistaviin? Luulin, että ei ollut tarvetta. Olen asettanut DVD kirjailija on Master ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä voisi aiheuttaa ongelman: ( Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SATA pidetään aiheesta "IDE-kanava", jonka BIOS, älä huoli siitä. Ongelma sinulla on se, että on se, että CD-asema ei näy, joten ei ole käynnistystä rompulta, näin saat virheilmoituksen, kun yrität asentaa Windows, että sinulla ei ole käyttöjärjestelmä levylle. You need to check your kaapelit levy CD-asemaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| asettaa puserot saman kiintolevyn yhden ajaa tai päällikön yhdeksi asemaksi. Ja jos se ei ole jotain tähän suuntaan asettaa sen päällikölle. |
|
| |||
| |||
| SATA-asemilla ei ole puserot.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| OK sitten sivuuttaa että post Kukaan ei nähnyt mitään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla toinen Optinen asema voit kokeilla .... se on mahdollista, että uutta, että sinun oli DOA.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 2 SATA-asemia, jotka eivät ole tunnustettu eikä kytkentä | nancylinda | Drives & Removable Media | 0 | 3. Jun 2009 18:44 |
| Asentaminen Sata DVD-aseman kanssa Sata Hard Drive Kokoonpanot Kysymykset | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | 3. Maaliskuu 2009 07:56 |
| Asentaminen 2x Kovalevyt - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27th Feb 2009 14:16 |
| Ohje asentaminen 2 SATA-DVD-asemat | Rawimpact | Drives & Removable Media | 3 | 2. Feb 2009 10:04 |
| Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä. | andrewanimation | Drives & Removable Media | 2 | 21. Sep 2007 13:06 |
| Thread Tools | |
| |