![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb besloten om een duik te nemen en bouwen van mijn eigen computer, maar het lijkt alsof ik ben getroffen een muur! Ik heb de hardware aangesloten. Het moederbord is Gigabyte GA-P35-DS3L. Ik heb een SATA harde schijf en een IDE DVD-schrijver rom. Ik heb een kabel die loopt van de SATA naar de harddisk, en SATA power connector. Ik heb een kabel die loopt van IO op de dvd-schrijver en de vier pins connector .. Echter, wanneer ik ga in het BIOS en stel de boot voorrang aan de cd-rom, en zet de Windows XP-cd in, dan krijg ik een foutmelding "DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" Toen ik in de Standard CMOS hier is wat ik zie: IDE-kanaal 0 - Master [Samsung HD501LJ] IDE-kanaal 1 Master [Geen] IDE-kanaal 2 Master [Geen] IDE-kanaal 3 Master [Geen] IDE Channel 4 Master [Geen] IDE Channel 4 Slave [Geen] Waarom is de harddisk weergegeven onder IDE zelfs al is het SATA? Moet ik de stekker in een trui en zet de SATA harddisk aan slaaf? Ik dacht dat het niet nodig was. Ik heb de dvd-schrijver aan meester en ik heb geen idee wat er zou kunnen worden waardoor het probleem: ( Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SATA wordt behandeld als een "IDE kanaal" door het BIOS, maak je zorgen over maken. Het probleem dat u ondervindt, is dat is dat de cd-rom-station niet wordt weergegeven, dus het is niet opstarten vanaf de cd, dus geef je een foutmelding wanneer u probeert de installatie van Windows die u niet over een OS op de schijf. Je nodig hebt om je kabels voor de cd-station.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| stel de jumpers op de harde schijf naar een station of de kapitein van een enkele schijf. En als het niet iets langs deze lijnen instellen dat meester. |
|
| |||
| |||
| SATA-schijven hebben geen jumpers.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| OK dan, negeren die post Niemand zag iets |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je een optische schijf die u zou kunnen proberen .... Het is mogelijk, als nieuw, dat van jou was DOA.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2 SATA-schijven, niet wordt erkend en niet draaien op | nancylinda | Drives & Removable Media | 0 | De 3 juni 2009 18:44 |
| Installeren Sata DVD-drive met SATA Hard Drive Configuraties Vragen | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | De 3 maart 2009 07:56 |
| Installeren 2x Hardeschijven - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27 feb 2009 14:16 |
| Help installeren 2 SATA DVD Drives | Rawimpact | Drives & Removable Media | 3 | De 2 februari 2009 10:04 |
| Ik heb problemen met het installeren van interne harde schijven. | andrewanimation | Drives & Removable Media | 2 | 21e sep 2007 13:06 |
| Thread Tools | |
| |