![]() |
|
| |||
| |||
| Første off Jeg tænkte på, hvis du fyrene kunne give mig en objektiv vurdering af dette rig (som jeg kender en masse mennesker er enten alle ud AMD eller Intel eller ATI eller nVidia. Jeg ønsker en ikke-partisk udtalelse venligst, og dette inkluderer vista vs xp debatter. I'm bygningen for fremtiden 5-7 år, og jeg ved, XP, vil ikke blive omkring som meget længere. : D). Dette vil sandsynligvis være den, jeg opgradere efter osv. for de næste par år. Æske: RAIDMAX SMILODON ATX-612WB Black SECC STÅLFÆLLESSKAB ATX Mid Tower Computer sag - Detailhandel MoBo: MSI K9A2 CF-F AM2 + / AM2 AMD 790X ATX AMD Bundkort - Detailhandel GPU: 2 x Sapphire 100225L Radeon HD 3870 512MB 256-bit GDDR4 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Understøttede Video Card - Retail PSU: mushkin 550.150 ATX12V 650W Power Supply - Detailhandel CPU: AMD Athlon 64 X2 6400 + Windsor 3.2GHz Socket AM2 125W Dual-Core Processor Model ADX6400CZWOF - Detailhandel RAM: OCZ Gold 4 GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model OCZ2G8004GK - Detailhandel HDD: Seagate Barracuda 7200.10 ST3250310AS 250 GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive - OEM Skærm: Hanns G HG-216DPB Black 21.6 "5ms Widescreen LCD Monitor - Detailhandel Mouse: Logitech MX518 2-Tone 8 Knapper 1 x Wheel USB + PS / 2 Wired Optical Gaming-Grade Mouse - Detailhandel OS: Microsoft Windows Vista 64-bit Ultimate for System Builders Single Pack DVD - OEM CPU fan: Zalman 9500A 92mm 2 Ball CPU Cooler - Retail Jeg vil spille en xbox360 off monitor i HDMI og kører lyden via line-in på mobo, så det kræver et par ekstra kabler (oh, og jeg køber 360 med.) Jeg har også CoD4 for PC smidt i vognen. når det hele er sagt og gjort det vil koste 2252,38 efter shipping. Mit næste spørgsmål er installerer alt. Jeg ved, hvordan man kan sætte computeren sammen (jeg har taget afstand og genmonterede scoringer af dem.), Men jeg har faktisk aldrig bygget en fra jorden op og installeret Windows og "blinker BIOS" (hvad det så end betyder ...) . da dette bygge vil ske i meget nær fremtid (inden for den måned) Jeg har brug for at vide så hurtigt som muligt. Enhver rådgivning, pointers, tips, osv. vil være velkomne. Thanks in advance! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mål opfattelse er denne: 1. Going med AMD er dum 2. At bestyrelsen ikke har to fulde PCI-E x16 baner så Crossfire er spild (hvis det var ikke allerede) 3. 4GB bliver ikke understøttet, medmindre du kører x64 Windows. Jeg kan ikke anbefale noget i at bygge gemme overvåge. Læs vejledningen for forslag.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er med carbon på, at en. selvom jeg foretrækker at udarbejde.
første off ... AMD mod Intel er et oplagt valg på dette stadium. Intel hele vejen, fordi deres produkter tydeligt og simpelthen vinde næsten alt, at AMD kan lægge ud. Det core2duo serien er bare en fantastisk sæt af chips. ikke går med den ene af dem er dumme, fordi for én ting AMD forlader 64x 2 serier bag helt som vi taler. meget snart vil de ikke selv støtte dem længere. så selv ud fra det synspunkt er det indlysende, hvad de skal vælge. sekund. bundkortet. det er ikke dårligt, hvis du ønsker en AMD chip, men væmmelig for alt andet. fra dér, det ikke ser så slemt i virkeligheden. De gjorde en masse andre ting højre. for eksempel de 4 GB RAM, og strømforsyningen og harddisk. men der er plads til masser af forbedringer. tage det fra mig. Jeg ønskede at gøre en ophobning meget ligner dine kort tid siden. Jeg viste detaljerne til min far, fordi han arbejdede i computeren forretning for mange år. og han temmeligt slapped mig i ansigtet og sagde GO Intel. du har brug for en anden sag, et bundkort, der understøtter PCI-E 2.0 16x for både slots, kan indeholde op til mindst 8 GB RAM og har støtte til ddr3. kulstof sat en meget dejlig en i hans klæbende. Det er en 219 dollar asus bord. det er meget dyrere, men det er en fantastisk bord. Hvis jeg var dig, ville jeg futz rundt med designet, så du kan lægge i, at bundkort, få en E8400 Intel processor, dem ATI grafikkort du ønskede, og en Antec 900 tilfælde. fra dér, bygge måtte ligne mere et sandt kraftcenter. som for at sætte det sammen, det er en helt anden sag. det er ikke så hårdt. du skruer ned systemkortet i tilfældet med skruer, der kommer med den, og derefter tilslutte alle de forskellige magt Linerne og nulstille ledninger i slots mærket på bundkortet. vil du se stikkontakter med bogstaver og tal som en slags kode. ledningerne selv er også mærket, og manualen vil fortælle dig, hvor kan man plug hvad i. Når du har fået alle dine dele tilsluttet, og sluttet til en magt, strimler, tænder maskinen, og den automatisk "blinker BIOS". set, hvad det betyder er bundkortet får magten, og den programmering, der blev bygget ind i den opdager alle de dele i den, og giver dig en meget simpel grafisk brugerflade til brug. og derfra du pop i Windows-disken, og det vil instruere dig videre. med nogen lykke, alle dine dele vil blive anerkendt og du er god til at gå.] blot et enkelt spørgsmål ... hvor i alt dette er din dvd-drev? du skal bruge en til selv læse installere disken. Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| , der er medtaget under "andre ting, at jeg ikke tror var nødvendigt at listen" afdeling. Jeg har to drev er inkluderet i denne opsætning. okay jeg vil tage de ekstra penge hit at gøre det bedre, da jeg ikke ønsker at have til at bygge en anden for en god 5 år mindst |
|
| |||
| |||
| @ Kulstof: Jeg har en 64 bit OS og jeg kan ikke finde en Intel bord med 2 PCI 2.0 slots og DDR3 støtte, er ikke en x38. Jeg kan knap nok finde et bord, der ikke X38, der har 2 PCI 2.0 slots. og newegg er ikke at fortælle mig, hvis de slots køre både med 16x eller ej ... |
|
| |||
| |||
| Hvorfor skulle jeg have en anden sag? dette en tilsyneladende fint, har god ventilation og bundkortet bakken og udvidelsespladser er alle på samme panel om sagen, så alting kommer ud i en enhed. Jeg tænkte, om Antec 900 men jeg er ikke sikker på om det. kan sige det på den måde overbevise mig: D Jeg har ændret min CPU til Intel E6750 efter en reccomendation fra en ven http://www.newegg.com/product/produc...82E16819115029 og jeg har ændret bord til ASUS P.5N-SLI bestyrelse, der har 2 PCI-e slots kører 16x i SLI http://www.newegg.com/product/produc...82E16813131073 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Chris. Jeg har bygget 4 PC'er til et Antec 900 og det er virkelig en fantastisk tale, hvis en bit bling for mig med den blå førte fans selvom disse er let udskiftes. Det kan være en 8800ultra uden at blokere luftstrømmen fra 2 indtag fans og udstoedningssystem 120mm og 200mm medvirke til at give en meget effektiv køling sløjfe. De 200mm, som følge af den størrelse, er også hviske stille selv ved peak rpm. Den eneste lille ulempe til 900, efter min mening er fan elkabler; de er tilsluttet via en 4 pin molex betyder, at du er nødt til at Daisy kæde dem sammen med din PSU's elkabler (eller købe 3pin-4pin omdannere) gør kabelfremføring et mareridt. Men det kan gøres. Bortset fra det, for de penge, er det en virkelig fremragende sag. Hvis jeg husker korrekt (råbe op, hvis jeg er forkert nogen) PCI-E 2 er kun tilgængelig på X38, 780 og 790 chipsæt. Men det er ikke en streng nødvendighed endnu, fordi de fordele, det giver (primært fordoble watttal fra havnen over 1.0 og dobbelt båndbredden bør bundkortet pågældende har den nødvendige mængde af PCI-E kørebaner) kan ikke være fuldt udnyttes af de nuværende GPU teknologi. Jeg vil holde sig væk fra E6750; en E8400 kan havde for de samme penge, og det vil kræve mindre saft til at køre, vil have højere overclocking headroom på grund af 45nm arkitektur, og er hurtigere på materiel og understøtter en hurtigere FSB som også en bedre kommunikation hastigheder til resten af komponenterne. De 3870 du har valgt på ingen måde er et dårligt kort, det er bare, at der på det pricepoint det kommer i den realm af 8800GT, 512 MB version. Dette er langt bedre kort. Det er også omtrent det eneste GPU værd at købe på det tidspunkt, som GTS, GTX og Ultra tilbyder ikke meget i vejen for en ydeevne styrke overvejer prisstigning. Det er også meningsløst at gå til en højere spec'd kortet på grund af den resolution, som overvåger citerede. GT excellerer i denne beslutning. Glem P.5N, da det er de 650 SLI chipset, og det er en hund i et chipsæt. En mangy, 3-legged hunden kommer så vidt. Hvis du er klar om et SLI chipset du virkelig ønsker at se 680 eller 780 (780 eneste virkelig giver PCI-E 2.0 understøtter over 680). Hvis du ikke er interesseret i SLI så er der virkelig ingen mening i at gå til chipset optimeret til det. Jeg vil se på 35.. Bin den Zalman hsf til CPU'en og få en Arctic Køling Freezer 7 Pro. Bedre, lettere og billigere. Og langt bedre resultater. Det er også mindre støjende også. Så yeah, bin den AMD 6400. Det er ikke en dårlig chip (stort set sammenlignes med en E6850), men den kører varm, kan lide det el og bedre (Intel) CPU's kan havde. Endelig er det primære element i en ophobning at sikre gode fremtidige proofing er bundkortet. Alt andet på det grundlag, er sekundær. Så kan du måske være klogt at gå X38/780 alligevel. Bare en tanke.
|
| |||
| |||
| Jeg vil gå til den 35. og dump SLI at være ærlig. Det er bare ikke omkostningseffektive på dette tidspunkt, når et 8800GT kan stort set køre noget. Der er et bord jeg forbundet i vejledningen på den anden side, der er et 35. med 4 x16 PCI-E slots (men det er kun DDR3): p
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg har besluttet at gå med dette bord: Gigabyte GA-35.-DS3L LGA 775 Intel 35. ATX Alle Fast kondensator Intel Bundkort - Detailhandel og E8400. Den måde, jeg tallet det i de næste par år, hvis jeg ønsker at gå SLI det vil blive omkring 700 dollars, fordi jeg kan holde min processor og alt andet ... Jeg tager bare at få et nyt bundkort og en anden video-kortet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Anyway, som går med AMD er ikke dumt, da de er meget gode CPU's. Men alle har ret Intel er langt bedre i ydeevne. Du behøver ikke at ændre din sag, hvis du ikke vil. Hvis du kan lide det beholde det. Udseende vil du have en meget flot bygge når dit gjort. Bør deffinetly sidste du fem år med ud opgradering. Som link590o sagt, er det ikke svært at sætte sammen. Hvis du har taget et bundt bortset derefter vil du have noget problem at sætte det sammen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål | ghost001 | Fællesskabet News & Chat | 1 | 27 oktober 2008 12:50 |
| To spørgsmål! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21. jan 2008 22:25 |
| Spørgsmål | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10th Dec 2007 12:56 |
| RAM Spørgsmål | ComputerGuy | CPU, bundkort og RAM | 6 | 24 oktober 2007 05:19 |
| Et par spørgsmål om mit ram og CPU | BrucieBonus | CPU, bundkort og RAM | 1 | 12 oktober 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |