![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aluksi ihmettelin, jos te voisi antaa minulle objektiivinen arviointi tämän rig (kuten Tiedän paljon ihmisiä joko kaikki pois AMD tai Intel tai ATI tai nVidia. Haluan kuin puolueellinen lausunto ole hyvä, ja tähän sisältyy näköala vs. xp keskusteluihin. I'm rakennuksen tulevaisuudessa 5-7 vuotta ja tiedän, XP ei noin tuo paljon kauemmin. : D). Tämä on todennäköisesti sellainen, että voin päivittää sen jne. lähivuosina. Kotelo: RAIDMAX Smilodon ATX-612WB Black SECC TERÄSYHTEISÖN ATX Mid Tower Computer Case - Retail MoBo: MSI K9A2 CF-F AM2 + / AM2 AMD 790X ATX AMD emolevy - Retail GPU: 2 x Sapphire 100225L Radeon HD 3870 512MB 256-bittinen GDDR4 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready ristituleen Supported Video Card - Retail PSU: Mushkin 550150 ATX12V 650W Power Supply - Retail Suoritin: AMD Athlon 64 X2 6400 + Windsor 3.2GHz Socket AM2 125W Dual-Core-prosessori Model ADX6400CZWOF - Retail RAM: OCZ Gold 4 Gt (2 x 2 Gt) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model OCZ2G8004GK - Retail HDD: Seagate Barracuda 7200.10 ST3250310AS 250 Gt 7200 rpm SATA 3.0Gb / s Hard Drive - OEM Näyttö: Hanns G HG-216DPB Black 21.6 "5ms Widescreen LCD Monitor - Retail Hiiri: Logitech MX518 2-Tone 8 Painikkeet 1 x Wheel USB + PS / 2 Wired Optical Gaming-Grade Mouse - Vähittäiskauppa Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows Vistan 64-bittinen Ultimate järjestelmien rakentajille Single Pack DVD - OEM CPU fan: Zalman 9500A 92mm 2 Ball CPU Cooler - Retail Aion merkitys XBOX360 pois seuraamaan HDMI-ja käyttökustannuksia äänen kautta linja-in annetun mobo, joten tämä edellyttää joitakin ylimääräisiä kaapeleita (OH ja olen ostaa 360 mukaan.) Minulla on myös CoD4 varten PC heittää cartin. kun se on kaikki sanottu ja tehty se maksaa 2252,38 sen jälkeen. Seuraava kysymykseni on asentanut kaiken. Tiedän, miten laittaa tietokoneen yhdessä (Olen ottanut erilleen ja reassembled tulokset niistä.) Mutta en ole koskaan itse rakennettu yksi maaperästä ja asentaa ikkunoita ja "flashed BIOS" (mitä se sitten tarkoittaa ...) . koska se rakentaa aiotaan tapahtuu lähitulevaisuudessa (mukaisesti kuukausi) i on tiedettävä mahdollisimman pian. Mitään neuvoja, pointers, vinkkejä, jne. ovat tervetulleita. Kiitos jo etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tavoite lausunto on tämä: 1. Going kanssa AMD on typerä 2. Että aluksella ei ole kaksi PCI-E x16 jonojen niin ristituleen on jätettä (jos se wasn't jo) 3. 4GB ei aio tukea ellei sinulla x64 Windows. En voi suositella jotakin rakentaa tallentaa valvoa. Lue opas ehdotuksia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kanssa hiilellä, että yksi. vaikka en halua kehittää.
aluksi ... amd vai intel on itsestäänselvä valinta tässä vaiheessa. Intel kaikki tavalla, koska niiden tuotteet selvästi ja yksinkertaisesti ylittävät melkein mitä tahansa, että amd voi katkaista. että core2duo sarja on aivan fantastinen asettaa pelimerkkejä. ei ole käynnissä, ja yksi niistä on typerä, koska yksi asia AMD lähtee 64x 2 sarja takana täydellisesti kuin me puhumme. hyvin pian ne eivät vielä tue niitä enää. niin myös siitä näkökulmasta on selvää, mitä valita. sekunnissa. emolevyn. se ei ole huono asia, jos haluat AMD siru, mutta hirveä kaikesta muusta. sieltä se ei katso, että huono todella. teit paljon muita asioita oikeassa. esimerkiksi 4 keikat RAM-muistia, ja virtalähde ja kovalevy. mutta siellä on tilaa tonnia parannusta. ottaa sen minulta. Halusin tehdä rakentaa hyvin samanlainen kuin sinunkin vähän aikaa sitten. i osoitti yksityiskohdat isälleni, koska hän työskenteli tietokone liiketoimintaa vuosia. ja hän melko paljon slapped minua silmiin ja sanoi GO INTEL. tarvitset eri tapauksessa, emolevy, joka tukee PCI-E 2.0 16x sekä lähtö-mahtuu jopa vähintään 8 keikat RAM-muistia ja joka tukee ddr3. hiililuku esittää very nice yksi hänen tahmea. Se on 219 dollaria asus aluksella. se on hyvin kallista, mutta se on uskomatonta aluksella. jos olisin sinä, I'd futz noin kanssa suunnittelua niin voit laittaa että emolevyn, saat E8400 Intel-prosessori, nämä ATI näytönohjainten halusitte, ja Antec 900 tapauksessa. sieltä luontinumero saattaa muistuttavat enemmän todellinen tehopakkaus. kuten laskemisesta yhdessä, se on täysin eri asia. se ei ole oikein, että kova. te ruuvi alas emolevyn osaksi tapauksessa ruuvit, jotka joutuvat sen kanssa, ja sitten kytkeä kaikki eri virtajohtoja ja nollaustoimintojen johdot osaksi lähtö merkintä on emolevyn. näet pistorasiat kirjaimia ja numeroita eräänlaisena koodi. johdot itse on myös merkitty, ja Käsikirjassa kerrotaan, mistä pistoke mitä tuumaa Kun olet saanut kaikki osat koukussa, ja kytketty teho nauhat, päälle koneen ja sen automaattisesti "vilkkuu bios". periaatteessa, mitä tämä tarkoittaa, että emolevy saa virtaa, ja ohjelma, joka oli rakennettu se havaitsee kaikki osat ja tarjoaa sinulle hyvin yksinkertainen graafinen käyttöliittymä käyttää. , ja sen pop vuonna ikkunat levy ja it'll sinua edelleen. kaikki onnea, kaikki osat on tunnustettava ja olet hyvä mennä.] vain yksi kysymys ... missä kaikki tämä on DVD-asema? sinun tulee yhdestä jopa lukea asentaa levylle. My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| se kuuluu "muita juttuja, että en usko, oli tarpeen luetella" osastolta. i olla kaksi asemat sisälly tähän asetukset. kunnossa Otan ylimääräinen raha osuma tehdä sen paremmin, koska en halua rakentaa toisen yksi hyvä 5vuotta vähintään |
|
| |||
| |||
| @ Hiililuku: Minulla on 64-bittinen käyttöjärjestelmä ja myös En löydä Intel aluksella 2 PCI 2.0 lähtö ja DDR3 tukea, jota ei ole x38. Voin tuskin löytää aluksella, jota ei ole x38, joka on 2 PCI 2.0-korttipaikkaa. ja newegg, ei puhu minulle, jos lähtö-ja saapumisajat aikavälillä sekä 16x tilassa vai ei ... |
|
| |||
| |||
| Miksi minun on eri asia? tämä näyttää hienosti, on hyvä ilmanvaihto ja emolevyn lokeron ja laajentamiseen paikat ovat kaikki saman paneeli kyseessä joten kaikki tulee pois yksiköstä. Ajattelin siitä, Antec 900, mutta en ole varma siitä. avulla sen tällä tavalla: vakuuta minua: D i muuttunut minun CPU The Intel E6750 jälkeen reccomendation alkaen ystävälle http://www.newegg.com/product/produc...82E16819115029 ja i muuttanut aluksessa on ASUS P5N-SLI aluksella, joka on 2 PCI-e-korttipaikkaa käynnissä 16x vuonna SLI http://www.newegg.com/product/produc...82E16813131073 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Chris. Olen rakennettu 4 kpl: n joka Antec 900, ja se on todella upea asia, jos hieman taika minulle kanssa sininen johtanut fanit vaikka nämä ovat helposti korvata. Se voi asentaa 8800ultra ilman estää ilmavirran alkaen 2 saannin fanit ja pakokaasun 120mm ja 200mm auttaa erittäin tehokas jäähdytys silmukka. On 200mm, koska se on kooltaan, on myös kuiskailee hiljaa jopa ruuhka rpm. Ainoa hienoinen hidastumiseen on 900, on mielestäni tuulettimen virtakaapelit; ne liittyvät kautta 4 napainen Molex tarkoitettu sinun on ketjuttaa ne teidän PSU: n virtakaapelit (tai ostaa 3pin-4pin muuntimet) tehdä asennusputkijärjestelmät painajainen. Mutta se voidaan tehdä. Muu kuin, että rahaa, se on todella upea asia. Jos muistan oikein (huutaa, jos olen väärässä kenenkään) PCI-E 2 on saatavilla vain x38, 780 ja 790 piirisarjoja. Mutta se ei ole ehdottoman välttämätöntä vielä koska hyödyt se tarjoaa (ensisijaisesti kaksinkertainen teho säädetään sataman yli 1,0 ja kaksinkertainen kaistanleveys olisi emolevyn kyseessä on tarvittava määrä pci-e väylien) ei voi olla täysin hyödyntää nykyisen GPU-tekniikkaa. I'd pysy poissa E6750; yksi E8400 voidaan oli samaa rahaa ja it'll vaativat vähemmän mehua suorittaa, on korkeammat overclocking seisontakorkeus koska 45nm arkkitehtuuria, ja se on nopeampaa, varastossa ja tukee nopeammin FSB joka myös parantaa viestinnän vakiokierrosnopeudella loput osat. The 3870 olet valinnut ei ole mitenkään huono kortti se on vain, että se on pricepoint se tulee osaksi valtakunta on 8800GT, 512 Mt versio. Tämä on paljon parempi kortti. Se on myös ainoa GPU kannattaa ostaa tällä hetkellä kuin GTS, GTX ja Ultra eivät tarjoa paljon suorituskykyä parantaa harkitsee hinta vaellukselle. On myös turha menossa on suurempi spec'd kortin vuoksi päätöslauselman monitorin noteerataan. GT loistaa tässä päätöslauselmassa. Unohda P5N, koska se on 650 SLI piirisarja ja se on koira, joka piirisarja. A kapinen, 3-jalkainen koira tullut tähän. Jos olet definit noin SLI piirisarja haluat tarkastella 680 tai 780 (780 ainoa todella tarjoaa pci-e 2.0 tukea yli 680). Jos et ole kiinnostunut SLI sitten todella mitään järkeä menossa varten piirisarja optimoitu sitä. I'd tarkastelemme P35. Bin että Zalman HSF varten suorittimen ja saada Arctic Cooling Freezer 7 Pro. Parempi; kevyempiä ja edullisempia. Ja paljon paremman suorituskyvyn. Se on myös hiljaisempi liikaa. Niin joo, bin AMD 6400. Se ei ole huono siru (noin verrattavissa joka E6850), mutta se on kuumaa, pitää siitä sähköstä ja parempi (Intel) CPU: n voidaan oli. Lopuksi, ensisijainen kohde on rakentaa varmistetaan hyvä tulevaisuus proofing on emolevyn. Mitään muuta, tällä perusteella, on toissijaista. Joten saattaisi olla järkevää menossa X38/780 anyway. Vain ajatus.
|
| |||
| |||
| Menisin varten P35 ja dump SLI olla rehellinen. Se ei vain ole kustannustehokkaita tässä vaiheessa, kun 8800GT voi melko paljon aikavälillä mitään. On aluksella I liittyy oppaassa toinen sivu, joka on P35 4 x16 PCI-E-lähtö (mutta se on vain DDR3): p
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Alright Olen päättänyt mennä tämän board: Gigabyte GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Kaikki Kiinteät Diode Intel Emolevy - Retail ja E8400. Tapa i luku sitä seuraavien vuosien aikana, jos haluan mennä SLI it'll noin 700 dollaria, koska voin säilyttää oma prosessori ja kaikki muu ... Otan vain saada uusi emolevy ja toinen näytönohjain. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Joka tapauksessa menossa kanssa AMD ei ole typerä, koska ne ovat erittäin hyviä CPU's. Mutta kaikki on oikein Intel on paljon parempi suorituskyky. Sinun ei tarvitse muuttaa, jos et halua. Jos haluat pitää sen. Näyttää, että on erittäin mukava rakentaa, kun tehtävä. Pitäisikö deffinetly viime teille viisi vuotta ilman päivitystä. Kuten link590o sanoi, ei ole vaikea koota. Jos olet ottanut joukko lisäksi sinun ei ole ongelma, että se yhdessä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymykset | ghost001 | Yhteisön News & Chat | 1 | 27. lokakuu 2008 12:50 |
| Kaksi kysymystä! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21. Jan 2008 22:25 |
| Kysymykset | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10. Joulukuu 2007 12:56 |
| RAM Kysymykset | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 24. lokakuu 2007 05:19 |
| Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU | BrucieBonus | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. lokakuu 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |