![]() |
|
| |||
| |||
| Eerst was ik me af of jullie kunnen me een objectieve beoordeling van dit tuig (als ik weet dat veel mensen zijn ofwel allemaal AMD of Intel of ATI of nVidia. Ik wil een niet-vooringenomen mening aub, en dit omvat vista vs xp debatten. Ik ben gebouw voor de toekomst 5-7 jaar en ik weet XP wordt niet rond dat veel langer. : D). Dit zal waarschijnlijk de een dat ik een upgrade op enz. voor de komende jaren. Geval: RAIDMAX SMILODON ATX-612WB Zwarte SECC STEEL ATX Mid Tower Computer Case - Retail Mobo: MSI K9A2 CF-F AM2 + / AM2 AMD 790X ATX AMD Motherboard - Retail GPU: 2 x 100225L SAPPHIRE Radeon HD 3870 512MB 256-bit GDDR4 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Ondersteunde Video Card - Retail PSU: mushkin 550.150 ATX12V 650W Power Supply - Retail CPU: AMD Athlon 64 X2 6400 + Windsor 3.2GHz Socket AM2 125W Dual-Core Processor Model ADX6400CZWOF - Retail RAM: OCZ Gold 4GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model OCZ2G8004GK - Retail HDD: Seagate Barracuda 7200.10 ST3250310AS 250GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive - OEM Monitor: Hanns-G HG 216DPB Black 21.6 "5ms Breedbeeld LCD-monitor - Retail Muis: Logitech MX518 2-Tone 8 Knoppen 1 x Wheel USB + PS / 2 Wired Gaming-Grade Optical Mouse - Retail OS: Microsoft Windows Vista Ultimate 64-bit for System Builders Single Pack DVD - OEM CPU-fan: ZALMAN 9500A 92mm Ball 2 CPU Cooler - Retail Ik zal het afspelen van een Xbox360 uit de monitor in HDMI en loopt het geluid via de line-in op het mobo, dus dit vereist een paar extra kabels (oh, en ik ben het kopen van de 360 zijn.) Ik heb ook CoD4 voor de PC gegooid in de winkelwagen. wanneer het is allemaal gezegd en gedaan zal kosten 2.252,38 na de levering. Mijn volgende vraag is het installeren van alles. Ik weet hoe u de computer samen (ik heb genomen van elkaar en opnieuw scores van hen.), Maar ik heb nooit daadwerkelijk gebouwd een vanaf de grond en de installatie van Windows en "flitste het BIOS" (wat dat betekent ...) . bouwen, omdat dit zal gebeuren in de zeer nabije toekomst (binnen de maand) Ik moet zo snel mogelijk weten. Elk advies, suggesties, tips, etc. zijn welkom. Thanks in advance! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Objectief advies is: 1. Gaan met AMD is dom 2. Dat de raad geen twee volledige PCI-E x16 rijstroken zodat Crossfire een afvalstof is (als het al wasnt) 3. 4GB zal niet ondersteund, tenzij u x64 Windows. Ik kan niet raden wat in die bouwen slaan de monitor. Lees de handleiding voor suggesties.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben met koolstof op die ene. hoewel ik liever uit te werken.
eerste uit ... AMD versus Intel is een voor de hand liggende keuze in dit stadium. Intel helemaal omdat hun producten duidelijk en eenvoudig presteren bijna alles dat AMD kan uit. de Core2Duo serie is gewoon een fantastische set van chips. niet met een van hen is dom, want een ding AMD is het verlaten van de 64x serie 2 volledig achter als we spreken. zeer binnenkort zullen ze zelfs niet meer steunen. dus zelfs vanuit dat oogpunt is het duidelijk wat te kiezen. seconde. het moederbord. het is niet slecht als je wilt een AMD-chip, maar rechtopstaand voor alles anders. van daar, het ziet er niet zo slecht eigenlijk. je hebt een heleboel andere dingen rechts. bijvoorbeeld de 4 optredens van de ram, en de voeding, en de harde schijf. maar er is ruimte voor tonnen verbetering. neem het van me. Ik wilde ook nog een te bouwen zeer vergelijkbaar met jou een korte tijd geleden. Ik toonde de details van mijn vader, want hij werkte in de computer business voor jaren en jaren. en hij behoorlijk veel geslagen me in het gezicht en zei GO Intel. hebt u een ander geval, een moederbord met ondersteuning voor PCI-E 2.0 16x voor beide slots, houdt tot ten minste 8 optredens van RAM en heeft ondersteuning voor DDR3. koolstof een heel mooi een in zijn plakkerig. het is een 219 dollar asus bord. het is erg duur, maar het is een geweldige boord. Als ik jou was, I'd futz rond met het ontwerp, zodat u kunt in dit moederbord, krijgt een Intel E8400 processor, de ATI grafische kaarten je wilde, en een Antec 900 zaak. van daar, de bouw zou kunnen lijken meer van een echte krachtpatser. als voor het aanbrengen van het samen, dat is een heel andere kwestie. het is niet echt zo moeilijk. u vastschroeven van het moederbord in de zaak met de schroeven die meegeleverd worden, en dan haak al de verschillende netsnoeren en reset draden in de sleuven label op het moederbord. zie je stopcontacten met letters en nummers als een soort code. de draden zijn zelf ook het label, en de handleiding zal je vertellen waar de stekker wat inch Zodra u hebt al uw onderdelen aangesloten, en aangesloten op een vermogen van strippen, zet de machine en het automatisch "knippert de bios". principe, wat dat betekent is het moederbord ontvangt macht, en de programmering die is ingebouwd in het detecteert alle onderdelen in en geeft u een zeer eenvoudige grafische interface te gebruiken. en vanaf daar je pop in de Windows-schijf en het instrueren zult u verder. met enig geluk, al uw onderdelen worden herkend en je bent klaar om te gaan.] gewoon een vraag ... waar in dit alles is uw dvd-drive? U moet een tot zelfs lezen van de schijf te installeren. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| dat is opgenomen onder de "andere dingen dat ik niet denk dat noodzakelijk was voor de lijst" afdeling. Ik heb eigenlijk twee stations in deze setup. oke ik neem de extra monetaire getroffen om het beter, want ik wil niet te moeten bouwen en een andere voor een goede 5 jaar ten minste |
|
| |||
| |||
| @ Koolstof: Ik heb een 64 bit OS en ook ik kan het niet vinden een Intel bord met 2 PCI 2.0 slots en DDR3 ondersteuning is dat niet een X38. Ik kan nauwelijks een bord dat is niet X38 dat beschikt over 2 PCI 2.0 slots. en newegg is niet me te vertellen wanneer de slots draaien zowel 16x modus of niet ... |
|
| |||
| |||
| Waarom zou ik nog een andere zaak? lijkt dit een prima, goede ventilatie en het moederbord tray en de uitbreidingssleuven zijn allemaal op dezelfde kamer van het geval, dus alles komt uit in een eenheid. Ik dacht over de Antec 900, maar ik ben niet zeker over. laat het zo zeggen: overtuig me: D Ik veranderde mijn CPU aan Intel E6750 na een reccomendation van een vriend http://www.newegg.com/product/produc...82E16819115029 en ik veranderde de raad om de ASUS P5N-SLI bord dat beschikt over 2 PCI-E 16x slots draaien in SLI http://www.newegg.com/product/produc...82E16813131073 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Chris. Ik heb de ingebouwde 4 pc's in een Antec 900 en het is echt een schitterende zaak, indien een beetje bling voor mij met de blauwe LED fans, hoewel deze zijn gemakkelijk te vervangen. Het past een 8800ultra zonder luchtstroom van de 2 intake fans en de uitlaat 120mm en 200mm helpen om een zeer efficiënte koeling lus. De 200mm, vanwege haar omvang, is ook fluister stil zelfs bij piek tpm. Het enige kleine nadeel aan de 900, in mijn opinie, is de ventilator stroomkabels; ze zijn aangesloten via een 4-pin Molex zin moet u daisy chain met je PSU's stroomkabels (of kopen 3pin-4pin converters), waardoor de kabel management een nachtmerrie. Maar het kan worden gedaan. Anders dan dat, voor het geld, het is een werkelijk prachtige zaak. Als ik me goed herinner (shout-up als ik mis iedereen) PCI-e 2 is alleen beschikbaar op X38, 780 en de 790-chipsets. Maar het is geen strikte noodzaak nog niet omdat de voordelen die het biedt (in de eerste plaats het dubbele van het vermogen van de haven meer dan 1,0 en het dubbele van de bandbreedte moet het moederbord in kwestie hebben de benodigde hoeveelheid pci-e rijstroken) kan niet volledig worden gebruikt door de huidige GPU-technologie. Ik zou wegblijven van de E6750, een E8400 kan worden gedaan voor hetzelfde geld, en het zal minder sap te lopen, hebben een hogere overclocking headroom te wijten aan de 45nm-architectuur, en is sneller in voorraad en ondersteunt een snellere FSB die Ook verbetert de communicatie snelheden naar de rest van de componenten. De 3870 die u heeft gekozen is op geen enkele manier een slechte kaart is het net dat op het pricepoint het gaat in het rijk van de 8800GT, 512MB versie. Dit is het veel beter kaart. Het is ook ongeveer de enige GPU moeite waard om te kopen op het moment als de GTS, GTX en Ultra niet veel bieden in de vorm van een performance boost overweegt de prijs wandeling. Het is ook zinloos ga voor een hogere spec'd kaart te wijten aan de resolutie van de monitor aangegeven. De GT blinkt op deze resolutie. Vergeet de P5N, want het is de 650 SLI-chipset en het is een hond van een chipset. Een schurftig, 3-legged hond komen. Als je zeker over een SLI-chipset je echt wilt zoekt 680 of 780 (780 pas echt biedt pci-e 2.0 ondersteuning ruim 680). Als u niet bent geïnteresseerd in sli dan is er echt geen zin in ga voor een chipset geoptimaliseerd voor. Ik wil kijken naar P35. Bin de Zalman HSF voor de cpu en ontvang een Arctic Cooling Freezer 7 Pro. Beter, lichter en goedkoper. En nog veel betere prestaties. Het is ook stiller ook. Dus ja, bin de AMD 6400. Het is niet een slechte chip (ruwweg vergelijkbaar met een E6850), maar het loopt warm, houdt van het elektriciteits-en beter (Intel) cpu's kunnen worden gehouden. Ten slotte, de belangrijkste post in een te bouwen die ervoor zorgen dat de goede toekomst proofing is het moederbord. Iets anders is, op die basis, is secundair. Dus je zou het verstandig zijn gaan X38/780 toch. Gewoon een gedachte.
|
| |||
| |||
| Ik zou gaan voor de P35 en dump SLI om eerlijk te zijn. Het is gewoon niet kostenefficiënt in dit stadium, wanneer een 8800GT kan vrijwel alles lopen. Er is een raad ik verbonden in de gids op de tweede pagina, dat is een P35 met 4 PCI-E x16 slots (maar het is slechts DDR3): p
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Oke ik heb besloten om door te gaan met dit bord: Gigabyte GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX All Solid Capacitor Intel Motherboard - Retail en de E8400. De manier waarop ik het cijfer in de komende jaren, als ik wil gaan SLI het zal ongeveer 700 dollar, want ik kan mijn processor en alles anders ... Ik kom gewoon om een nieuw moederbord en een andere videokaart. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Hoe dan ook, ga met AMD is niet dom, want ze zijn zeer goed cpu's. Maar iedereen is goed Intel is veel beter bij de uitvoering. U hoeft niet te veranderen uw zaak als u niet wilt. Als je het leuk houden. Lijkt erop dat u een heel mooi bouwen wanneer je klaar. Mocht u deffinetly laatste vijf jaar met de opwaardering. Link590o Zoals gezegd, is het niet moeilijk samen. Als u over een stel uit elkaar dan heb je geen probleem om het samen. |