![]() |
|
| |||
| |||
| hej Jeg har et skrivebord med en asrock p4vt8 + bundkort og en P4 3.0ghz processor Jeg har et problem med min computer. Jeg tænder den, og alle de fans og harddisk spin op som tegn på sit på, men intet kommer op på skærmen (lyset ophold rav) harddisken lyser permenantly om. det ikke er grafikkortet som jeg kontrolleres det med et ekstra, dets heller ikke den PSU som jeg kontrolleres det med et ekstra, im temmelig sikker på, at det ikke harddisken som ingen bios kommer op på skærmen. Er der nogen vidste hvad problemet kan være? Takket Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var det nogensinde working? Har hardware få ændret?
Er CAPS LOCK lyset skifte til og fra, når du trykker flere gange på CAPS LOCK? (hvis den gør så foreslår jeg, din skærm eller kabel handler up) Ellers kan du nemt afmonterer alle IDE og SATA-kabler fra bundkortet (bemærk, hvor de kommer fra!), Og fjern alle PCI-kort, undtagen grafikkortet. Betyder det komme til BIOS side med et billede på din skærm? Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| hej, dens ikke monitor som jeg har forsøgt med et ekstra, COMP har arbejdet nu i et par år, jeg har haft det slukket og blev installere nye fans til chassiset og, når jeg gik hen for at tænde det var det problem, jeg havde |
|
| |||
| |||
| That's good, der har været nogle flytte om så der er en mulig forklaring. Jeg hader det, når uberettiget tingene ske. Hvis vi kan påtage sig noget flyttet så vi er nødt til at sætte den tilbage hvor den kom fra. Den wost ting er bundkortet overflytter og en af bedriften skruer kortslutning, da den indebærer afmontering tilbage til en tom sag. Hvordan får du lyst til demontering tilbage til en tom sag og sætte den sammen igen en smule på et tidspunkt, kontrol kan du gå til BIOS-skærmen efter hver tilsaetning? Det store plus er du komme til at rense ud støvet as you go. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver bipper overhovedet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dens ram jeg kan garantere det;), hvis du har to stick prøv med kun én af de to, hvis du har én gang få en billig stok og prøve det, skal du sørge for, at dens samme type som dit nuværende (DDR2 ECT)
| |||
| |||
| hej jeg vil forsøge at ram nu, men der er ingen bipper bare synes at komme på, men aldrig prompten på skærmen for at tænde |
|
| |||
| |||
| Hej UPDATE Ihave trækkes alle IDE-drev og diskette og SATA. Jeg har prøvet at bytte om på ram rundt og bruge dem individuelt. der er ingen bip fra comp når tændt og tastatur lys kun lyser kortvarigt, når jeg tænder PSU. Eventuelle yderligere ideer? |
|
| |||
| |||
| Hader at sige det, men det begynder at lyde som den mobo er død |
|
| |||
| |||
| Dette er, hvad jeg troede, kun forklaring |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Router Problem! Cannot Connect Uden en Ukendt datanetsikkerhed Nøgle. | uselesswithcomputers | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 16 august 2009 02:15 |
| Ukendt Rootkit?? | Nikronius | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 3. sep 2008 09:43 |
| Ukendt Service | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 12 juni 2008 09:16 |
| Ukendt CPU Fan | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 28 oktober 2007 09:19 |
| Ny bygge, ukendt problem (s) | Depofencer | General Hardware Chat | 5 | 12 august 2007 08:54 |
| Thread Tools | |
| |