![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Minulla on pöytäkone jossa on asrock p4vt8 + emolevy ja P4 3.0ghz prosessori Minulla on ongelma minun tietokone. i käynnistä se ja kaikki tuulettimet ja kovalevy spin ilmenee sen, mutta mitään tulee ruudulle (valossa oleskelua keltainen) kovalevy valo permenantly päälle. se ei ole näytönohjain kuten olen tarkistanut sen varaosa, sen lisäksi ei PSU kuin Tarkistin sen varaosa, im melko varma, että sen ei kovalevyä ei bios on tulossa näyttöön. ei kenenkään tiedossa, mikä ongelma voisi olla? Kiitos Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oliko se koskaan toimi? Onko laitteiston saada muuttunut?
Onko CAPS LOCK valossa kytkeä päälle ja pois päältä, kun toistuvasti paina CAPS LOCK? (jos se ei sitten Ehdotan näyttösi tai kaapeli toimii ylös) Muuten voit helposti irrota kaikki IDE-ja SATA-kaapelit alkaen emolevyn (huomaa, mistä ne tulevat!) Ja poistetaan kaikki PCI kortit paitsi näytönohjain. Onko se pääsee BIOS sivun kuva näytössä? My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| hei, sen ei seurata Kuten olen yrittänyt kanssa varaosia, COMP on työskennellyt jo muutaman vuoden, i, jos se olisi kytketty pois päältä ja oli uusien fanien alustan ja kun menin käynnistä se tämä oli ongelma i oli |
|
| |||
| |||
| Se on hyvä, on ollut joitakin siirtämällä noin joten mahdollinen selitys. Inhoan sitä, kun perusteettomia asioita. Jos voimme olettaa jotain siirtyi sitten meidän täytyy sen takaisin, jos se on peräisin. The wost asia on emolevyn siirtämällä ja yksi tilalla ruuvit shorting sillä kyse purkamista takaisin tyhjään tapauksessa. Miten fancy purkamista takaisin tyhjään tapauksessa ja ottamalla se takaisin yhdessä vähän kerrallaan, tarkkailun voit päästä BIOS ruutu jokaisen lisäyksen jälkeen? Big plus on saat putsata pöly kuten mennä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki piippaa ollenkaan?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen ram i voi taata sitä;), jos sinulla on kaksi kiinni yrittää vain toinen, jos sinulla on yksi mene saada halpaa kiinni ja kokeilla sitä, varmista, että se sama tyyppi kuin nykyiset (DDR2 ect)
| |||
| |||
| hi i kokeile ram nyt, mutta ei ole piippausta tuntuvat vain tulla, mutta koskaan nopea näytön päälle |
|
| |||
| |||
| Hei UPDATE Ihave irti kaikki ide asemia ja floppy ja SATA. Olen yrittänyt vaihtaa RAM ympäri ja käyttää niitä erikseen. ei piippausta alkaen pakoll kun päällä ja näppäimistön valot vain valaisemaan hetken, kun i päälle PSU. Muita ideoita? |
|
| |||
| |||
| Ikävä sanoa, mutta se alkaa tuntua, että mobo on kuollut |
|
| |||
| |||
| Tätä minä ajattelin, ainoa selitys |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Router Ongelma! Cannot Connect Ilman Tuntematon Network Security Avain. | uselesswithcomputers | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 16th Aug 2009 02:15 |
| Tuntematon Rootkit? | Nikronius | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 3. Sep 2008 09:43 |
| Tuntematon Service | Mooseknuckle | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12th Jun 2008 09:16 |
| Unknown CPU Fan | Blazing933 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 28th Oct 2007 09:19 |
| Uusi rakentaa tuntematon ongelma (t) | Depofencer | Rautatavaran Chat | 5 | 12th Aug 2007 08:54 |
| Thread Tools | |
| |