![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg har en desktop med en ASRock p4vt8 + hovedkort og en P4 3,0 GHz prosessor Jeg har et problem med min datamaskin. jeg slår den på og alle fans og harddisken spinner opp indikerer sitt på, men ingenting kommer opp på skjermen (lyset forblir gult) harddisken lyser permenantly på. det er ikke grafikkortet som jeg sjekket det med en ekstra, det heller ikke på psu så jeg sjekket det med en ekstra, im ganske sikker på at det ikke er harddisken som ikke bios kommer opp på skjermen. does noen kjent hva problemet kan være? Takk Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var det noen gang fungere? Fikk maskinvaren blir endret?
Har CAPS LOCK lyset slå av og på når du gjentatte ganger trykker CAPS LOCK? (hvis den gjør det så jeg foreslår at skjermen eller kabel er konstituert opp) Ellers kan du enkelt koble alle IDE og SATA-kabler fra hovedkortet (merk hvor de kommer fra!) Og fjern alle PCI-kort med unntak av grafikkortet. Betyr det komme til BIOS siden med et bilde på skjermen? Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| hei, dens ikke skjermen som jeg har forsøkt med et reservebatteri har komp jobbet nå for et par år, jeg hadde slått av, og ble installert nye vifter til kabinettet, og når jeg gikk for å slå den på dette var problemet jeg hadde |
|
| |||
| |||
| Det er bra, det har vært litt skiftende om så det er en potensiell forklaring. Jeg hater det når ubegrunnede ting skje. Hvis vi kan anta noe flyttet så vi må sette den tilbake der den kom fra. Det wost ting er hovedkortet skiftende og en av de holde skruene shorting siden det innebærer demontering tilbake til en tom sak. Hvordan du har lyst demontering tilbake til en tom sak og sette det sammen litt om gangen, sjekker du kan komme til BIOS skjermen etter hver tillegg? Den store pluss er du kommer til å rense ut støv mens du går. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver piper hele tatt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sine ram jeg kan garantere det;) hvis du har to pinne prøve med bare en av de to hvis du har går man få en billig kølle og prøve det, sørg for at den samme type som din nåværende seg (DDR2 ECT)
| |||
| |||
| hei jeg vil prøve det ram nå, men det er ingen piper bare ser ut til å komme på, men aldri spørsmål på skjermen for å slå på |
|
| |||
| |||
| Hei UPDATE Ihave unplugged alle IDE harddisker og disketter og satanisk. Jeg har prøvd å bytte væren rundt og bruke dem individuelt. Det er ingen pip fra komp når den er slått på og tastaturet lyser bare lyse kort når jeg slår på PSU. Eventuelle ytterligere ideer? |
|
| |||
| |||
| Hater å si det, men det begynner å høres ut som den mobo er død |
|
| |||
| |||
| Dette er hva jeg trodde, bare forklaring |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Router problem! Kan ikke koble Uten et ukjent Network Security Key. | uselesswithcomputers | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 16 august 2009 02:15 |
| Ukjent Rootkit? | Nikronius | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 3dje sep 2008 09:43 |
| Ukjent Service | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 12 juni 2008 09:16 |
| Ukjent CPU Vifte | Blazing933 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 28 oktober 2007 09:19 |
| Nybygg, ukjent problem (s) | Depofencer | General Hardware Chat | 5 | 12 august 2007 08:54 |
| Thread Tools | |
| |