mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Opgradering af min gamle-ish PC

Reply

Thread Tools
Old April 19, 2008, 11:48
Ny Medlem Gruppen

Default Opgradering af min gamle-ish PC

Hej,

Min laptop brød i dag, og jeg fandt en gammel-ish computer jeg plejede at bruge i mit loft. Jeg tændte den og den ville ikke starte op. Så jeg har lige installeret Windows XP frisk!

Specifikationerne er ikke så slemt til i 2004 en pc, var jeg forventer værre. Intel Pentium 4 2,8 GHz, men kun 256MB DDR RAM.

Anyway jeg ønsker at opgradere det, så jeg kan bruge det en hel del. Pc'en er en Advent 2004 pc. Her er det fulde specs.

Code:
http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/2004.htm
Hovedsagelig Jeg ønsker at få en dobbelt eller quad (hvis jeg er heldig) i det, men thats ikke så meget af et problem, fordi det har 2.8GHz allerede. Har du reccon jeg kunne gøre det? Og hvilken type skal jeg bruge?

Jeg ønsker også at få det en ny harddisk, nogle RAM, trådløse muligheder og en forbedret optisk drev, måske et bedre grafikkort også. Eventuelle anbefalinger, som jeg ikke er sikker på, hvilke der ville være forenelig.

Jeg tog frontdækslet ud i dag, og jeg kunne se ram slots, og hvad der lignede en PCI-slot, men jeg var ikke sikker. Jeg synes også, det optiske drev var der dækker HD.

Jeg er ligeglade, hvis det vil være dyrere end at købe en ny computer, fordi jeg gerne for fleksibilitet opgradering, så du ikke skal bruge pengene, hvis du ikke vil, og du kan gøre det gradvist. Im kun 15, så jeg dont blive betalt en masse, så Id hellere gøre smallish opgraderinger end Buty en helt ny computer. Plus jeg finder det mere sjove og lærerige.

Håber du kan hjælpe

Josh!
Old April 19, 2008, 12:00
Donor-Gruppen

Du kan lige så godt bare piske det og få nogle lommepenge og bygge en pc fra bunden fra alle de opgraderinger, du ønsker, ville det ikke være langt fra at bygge en ny alligevel (pris klog) også ville jeg ikke ønsker at købe nogle nye skinnende komponenter og holde dem på et gammelt støvet mobo og derefter ind i en uværdig sag.
Old April 19, 2008, 12:04
Ny Medlem Gruppen

At opgradere din computer, vil næsten være at lave et nyt build. Da computeren er gammel og har en P4 inde, ville du have et nyt bundkort og dette vil formentlig betyde nye ram. Alt dette er nu relativt billigt at gøre, og du kan holde din harddisk og optiske drev, og måske endda din strømforsyning. Ting, du kan få brug for, er

1. Nyt bundkort med stik til processoren, du ønsker. (Jeg anbefaler AMD, men jeg vil sikkert få flammed lol), så AMD Socket ville være AM2 eller AM2 +
2. Processor. Træffe en beslutning om et budget. også vil du sikkert ikke se en forskel i quad core, hvis det er til gaming, så gå efter en dual core.
3. Sørg for, at du enten få en heatsink med processoren eller købe en, der passer til de særlige socket
4. Ram. ram er forholdsvis billigt, men sørg dit bundkort understøtter det.

Jeg tror, hvis du får det du vil have næsten et helt nyt system:)
Old April 19, 2008, 12:05
Ny Medlem Gruppen

ps

Jeg altid bruge enten www.ebuyer.com eller www.overclockers.co.uk
Begge meget gode hjemmesider med gode priser og god kundeservice, hvis du har nogen problemer, der er langt mellem
Old 19. april 2008, 12:18
Ny Medlem Gruppen

I cant virkelig råd til at starte en ny build. Også min er anti mig at bygge en helt fra bunden. I dont know why! Min mor er en smule starnge. Men hun gør ikke har et problem med mig opgradering af min nuværende.
Old April 19, 2008, 12:21
Ny Medlem Gruppen

hvad vil du bruge det til?
Old April 19, 2008, 14:24
Donor-Gruppen

Hvis det en socket 478, som det problem er id beholde den så længe som poss og ikke i opgraderinger overhovedet, og gemme mine penge til en ny build m8 opgradering denne pc vil være en affald som du bliver nødt til at smide det meste væk, når du do endelig opgradering med undtagelse af eventuelle tilsatte PCI-kort eller dvd-drev.
bedste til at gøre en ny opbygge og bevare dette som et ekstra

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 19. april 2008, 14:34
Ny Medlem Gruppen

Jeg kender sit bedste for at gøre en ny build, men jeg plejer at bruge denne her! Dont spørge, hvorfor, jeg har mine grunde.
Old April 19, 2008, 14:50
Donor-Gruppen

Deres korrigerer om at være flammede for AMD Recomendation
Intel ftw!
bare opgradere ram til 1 koncert, og du vil være fint, og måske holde fast i en ny optisk drev (IDE selvfølgelig)

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old April 19, 2008, 15:16
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Cew27 View Post
Deres korrigerer om at være flammede for AMD Recomendation
Intel ftw!
bare opgradere ram til 1 koncert, og du vil være fint, og måske holde fast i en ny optisk drev (IDE selvfølgelig)
id sige det samme som Cew27

måske et bedre grafikkort
også id udskifte PSU at være på den sikre side, som du sagde den gamle og været på loftet for en tid

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Opgradering af en gammel pc natty General Hardware Chat 3 7 december 2007 10:13
Opgradering af min CPU gazzzwp General Hardware Chat 3 14 oktober 2007 03:20
Opgradering af min ram Ashley Williams CPU, bundkort og RAM 6 8. sep 2007 04:32
Opgradering Hjælp Fish and chips Laptops, Mobiles & PDA'er 6 6. sep 2007 05:24
Opgradering Min RAM mxmad32 CPU, bundkort og RAM 8 26 august 2007 10:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.