![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Oma kannettava tietokone rikki tänään ja löysin vanha-ish tietokone I käyttämiä minun parvi. Käänsin sen ja se ei käynnisty. Joten juuri asentanut Windows XP: n tuore! Eritelmät eivät ole liian pahalta, 2004 PC, olin odottanut pahempaa. Intel Pentium 4 2,8 GHz mutta vain 256MB DDR-RAM-muistia. Joka tapauksessa haluaisin päivittää, jotta voin käyttää sitä aika paljon. PC on Advent 2004 tietokoneeseen. Tässä on koko specs. Code: http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/2004.htm Haluan myös saada sen uuden kovalevyn, noin RAM, Langattomat ominaisuudet ja parannettu optinen asema, ehkä parempi näytönohjain samoin. Kaikki suosituksia En ole varma, mitkä olisivat yhteensopivia. Otin etukansi pois tänään ja voisin nähdä ram lähtö ja miltä näyttivät PCI-korttipaikka mutta wasn't varma. Olen myös sitä mieltä, että optinen asema oli kattaa HD. I dont mielessä, jos sen aikoo olla kalliimpaa kuin ostaa uuden tietokoneen, koska pidän flexibilty ja päivittää joten dont tarvitse käyttää rahaa, jos te dont haluat ja voit tehdä sen vähitellen. Im vain 15, joten dont maksaa paljon niin Id mieluisampi pienehkö päivityksiä kuin buty tuotemerkin uuden tietokoneen. Plus Minusta on hauskaa ja koulutukseen. Hope voit auttaa Josh! |
|
| |||
| |||
| Voisit yhtä hyvin vain tyrkyttää sitä ja saada rahaa ja rakentaa kpl tyhjästä kaikki päivitykset haluat, se ei olisi paljon rakentaa uuden anyway (hinta järkevä) myös En haluaisi ostaa joitakin uudet kiiltävät osat ja noudata niitä vanha pölyisissä mobo ja sitten halpa-arvoista tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Jos haluat päivittää tietokoneesi olisi lähes tee uutta rakentaa. Kun tietokone on vanha ja sillä on P4 sisällä, teidän olisi uuden emolevyn ja tämä tarkoittaisi luultavasti uusi ram. kaikki tämä on nyt suhteellisen edullista tehdä ja voit säilyttää kovalevyn ja optisen aseman, ja ehkä jopa virtalähteen. Asioita voi olla tarpeen ovat 1. Uusi emolevy socket for jalostajan haluat. (i suositella AMD mutta todennäköisesti saada flammed lol) niin AMD Socket olisi AM2 tai AM2 + 2. Prosessori. Tee päätös talousarviota. myös luultavasti ei nähdä eroa quad ydin, jos se kestää pelaamista niin mene, että kahden ytimen. 3. Varmista, että olet joko saada heatsink kanssa jalostaja tai ostaa sellaisen, joka sopii erityisesti pistokeliitäntä 4. Ram. ram on suhteellisen halpaa, mutta varmista että emolevy tukee sitä. Uskon, jos saat tämän sinun on lähes täysin uusi järjestelmä:) |
|
| |||
| |||
| ps Olen aina käyttää joko www.ebuyer.com tai www.overclockers.co.uk Molemmat erittäin hyvä verkkosivuille, joilla on hyvä hinta ja suuri asiakaspalveluun jos sinulla on muita ongelmia, jotka ovat harvinaisia |
|
| |||
| |||
| En voi todellakin varaa aloittaa uuden rakentaa. Myös minun on anti minulle rakennuksen yksi tyhjästä. I dont tiedä, miksi! Äitini on hieman starnge. Mutta hän doesnt ole ongelma minulle päivitystä minun nykyinen. |
|
| |||
| |||
| mitä aiot käyttää sitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos A-socket 478 jossa se ongelma on id pitää sitä niin kauan kuin Mahdollinen ja tehdä päivityksiä mitään ja säästää rahaa, että uusi rakentaa M8 päivitystä tämän pc tulee jätettä joudut heittää useimmat sen pois, kun tehdä lopulta päivityksen, lukuun ottamatta lisättyä pci-kortit tai DVD-asemaan. parasta tehdä uuden rakentaa ja pitää sitä varaosia
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Tiedän sen parasta tehdä uuden rakentaa mutta tapana käyttää tätä! Dont kysyä, miksi minulla on syistä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| teidän korjaa noin ollaan flamed varten amd recomendation
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
id sanoa sama kuin Cew27ehkä parempi näytönohjain myös id korvata PSU olla turvallisella puolella kuten sanoitte sen vanha ja ollut vintillä jonkin aikaa My System: P * L * A * Z * M * A
|