mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Upgraden van mijn oud-ish PC

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2008, 11:48
Nieuw Lid Fractie

He,

Mijn laptop brak vandaag en ik vond een oud-ish computer gebruikte ik om te gebruiken in mijn hok. Ik draaide het op en het zou niet opstarten. Dus ik de installatie van Windows XP vers!

De specificaties zijn niet slecht voor een 2004 PC, was ik verwachtte erger. Intel Pentium 4 2,8 GHz, maar slechts 256 MB DDR RAM.

Maar goed, ik wil het upgraden zodat ik kan vrij gebruik het veel. De PC is een Advent 2004 PC. Hier zijn de volledige specs.

Code:
http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/2004.htm
Vooral wil ik een dual of quad (als ik ben gelukkig) krijgen in het maar thats niet dat veel van een probleem, omdat het 2,8 GHz heeft reeds. Heeft u reccon kon ik dit doen? En welk type zou ik nodig?

Ik wil ook krijgen een nieuwe harde schijf, wat RAM, draadloze mogelijkheden en een verbeterde optische drive, misschien een betere grafische kaart ook. Eventuele aanbevelingen als ik niet zeker ben welke verenigbaar zou zijn.

Ik nam de voorkant uit vandaag en ik kon zien de ram slots en wat leek op een PCI-slot, maar ik wasnt sure. Ik denk ook dat de optische drive is voor de HD.

I dont mind als zijn gaan duurder dan het kopen van een nieuwe computer omdat ik graag de flexibliteit van een upgrade, zodat je niet nodig hebt het geld als je niet wilt en kunt u geleidelijk aan doen. Im slechts 15 dus ik dont krijg veel betaald dus Id liever smallish upgrades dan buty een gloednieuwe computer. Plus ik vind het leuker en onderwijsinstellingen.

Hoop dat je kan helpen

Josh!
Old 19 april 2008, 12:00
Donor Groep

Je zou net zo goed flog het en nog wat geld en een pc te bouwen vanuit het niets uit alle upgrades die u wilt, zou het niet ver van de bouw van een nieuwe toch een (prijs verstandig) ook zou ik niet willen wat kopen glimmend nieuwe onderdelen en plak ze op een oude stoffige mobo en vervolgens in een onwaardige zaak.
Old 19 april 2008, 12:04
Nieuw Lid Fractie

Om uw computer zou bijna worden het maken van een nieuw te bouwen. Omdat de computer is oud en heeft een P4 binnen, zou je behoefte aan een nieuw moederbord en dit zou waarschijnlijk betekenen nieuwe ram. dit alles is nu relatief goedkoop om te doen en je kon houden uw harde schijf en optische drive, en misschien zelfs uw voeding. Dingen die je kan nodig zijn

1. Nieuw moederbord met socket voor de processor je wilt. (Ik raad AMD maar ik zal waarschijnlijk krijgen flammed lol) dus zou AMD Socket AM2 of AM2 +
2. Processor. Maak een besluit over een begroting. Ook zul je waarschijnlijk niet zien een verschil in quad-core als het voor gaming dus ga voor een dual core.
3. Zorg ervoor dat je ofwel krijgt een heatsink met de processor of een kopen dat de bijzondere socket past
4. Ram. ram is relatief goedkoop, maar zorg ervoor dat je moederbord ondersteunt.

Ik denk dat als je dit je bijna een nieuw systeem zal hebben:)
Old 19 april 2008, 12:05
Nieuw Lid Fractie

ps

Ik gebruik altijd een www.ebuyer.com of www.overclockers.co.uk
Beide zeer goede websites met goede prijzen en goede klantenservice indien u problemen die weinig zijn en ver tussen hebben
Old 19 apr 2008, 12:18
Nieuw Lid Fractie

I cant echt veroorloven om een nieuwe te bouwen. Ook mijn anti mij een gebouw van kras. I dont weet waarom! Mijn moeder is een beetje starnge. Maar ze doesnt heb een probleem met mij upgraden mijn huidige.
Old 19 april 2008, 12:21
Nieuw Lid Fractie

wat zal je gebruiken voor?
Old 19 april 2008, 14:24
Donor Groep

Als zijn een socket 478 die het prob id is bewaar het zolang poss en doen geen enkele upgrades en mijn geld sparen voor een nieuw te bouwen m8 opwaardering deze pc zal een afval zoals u zult het grootste deel van het weg te gooien wanneer u do eindelijk upgrade met uitzondering van enige toegevoegde pci kaarten of dvd-station.
best te doen een nieuw te bouwen en deze te houden als reserve

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 19 apr 2008, 14:34
Nieuw Lid Fractie

Ik weet zijn best te doen een nieuw te bouwen, maar ik gewoon bij deze een gebruik! Dont vragen waarom, ik heb mijn redenen.
Old 19 april 2008, 14:50
Donor Groep

je corrigeert over het feit dat gevlamde voor de AMD Aanbevelingen
intel ftw!
gewoon de ram upgrade naar 1 gig en je zult boete en misschien stok in een nieuwe optische drive (IDE natuurlijk)

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 19 april 2008, 15:16
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cew27 View Post
je corrigeert over het feit dat gevlamde voor de AMD Aanbevelingen
intel ftw!
gewoon de ram upgrade naar 1 gig en je zult boete en misschien stok in een nieuwe optische drive (IDE natuurlijk)
id zeggen hetzelfde als Cew27

misschien een betere grafische kaart
ook id vervanging van de PSU te worden aan de veilige kant als je zei de oude en zijn op de zolder voor een tijdje

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.