![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg er ude af stand til at få USB 2 arbejdsdage. Jeg har XP Home med SP2 installeret jeg opdateret mine drivere og alt, men intet sømme til at arbejde. Hvis du er i stand til at hjælpe med dette problem, ville være dejligt. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad er u forsøger at stikket i usbs? mabye det behov drivere installeret første, før det kan autoreconize at udtænke
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal måske sætte USB 2.0 i BIOS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig i Device Manager / USB-controllere og se om der er en post med titlen USB2 Host Controller eller USB Enhanced Host Controller.
| |||
| |||
| - Det er ligegyldigt, hvad jeg stikket i USB-porten, er jeg stadig ikke kan få USB2. - Jeg har været i BIOS og USB er aktiveret. - Been i Enhedshåndtering, og der er USB2 Enhanced Host Controler. |
|
| |||
| |||
| er u shure sin ikke usb 2, men u tror sin 1? |
|
| |||
| |||
| Jamen, når jeg stikket i min USB-flashdrev den siger, "Dette USB-enhed kan præforme hurtigere, hvis du slutte den til en Hi-Speed USB2 port. For en liste over tilgængelige porte klikke her." Jeg har prøvet alle mine USB-porte, og det stadig siger de samme ting. |
|
| |||
| |||
| Det kan ofte ske, og er bestemt ikke usædvanligt. Jeg får denne til tider, når du bruger foran USB-porte, som er fodret fra en mobo header. Jeg synes, når dette sker, kan jeg normalt slutte enheden til den bageste porte (straight off the mobo) og enheden er bøde. Det er alle en del af flakey USB interface |
|
| |||
| |||
| Jeg altid bruge den bageste havne fordi dem på forsiden har aldrig fungeret ordentligt .. Dens alle bare fuc * ed up! Tid til at opgradere dette stykke lort. |
|
| |||
| |||
| Kan jeg have ur gamle computer? |