![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, en voi saada USB-2 toimii. Minulla on XP Home SP2 asennettuna Olen päivittänyt ajurit ja kaikki, mutta ei mitään saumaa tehdä työtä. Jos voit auttaa tämän ongelman kanssa, että olisi hienoa. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitkä ovat u yrittävät tukkia osaksi usbs? mabye se tarvitsee ajurit asennettu ennen kuin se voi autoreconize on laadittava
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun on ehkä mahdollistaa USB 2.0 bios.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkista Laitehallinta / USB-ohjaimet ja katso, jos on olemassa merkinnän otsikko USB2 Host Controller tai USB Enhanced Host Controller.
| |||
| |||
| - Sillä ei ole väliä mitä i pistoke USB-porttiin, i am edelleenkään voi saada USB2. - Olen ollut osaksi BIOS ja USB on käytössä. - Been osaksi Device Manager ja on USB2 Enhanced Host Controler. |
|
| |||
| |||
| ovat u Shure sen ei usb 2 mutta u usko sen 1? |
|
| |||
| |||
| No, kun kytken minun USB Flash-asema se sanoo: "Tämä USB-laite voi esimuottien nopeammin jos kytket sen Hi-Speed USB2 portti. Saat luettelon käytettävissä olevista satamista klikkaa tästä." Olen yrittänyt kaikki USB-portit, ja se silti sanoo saman asian. |
|
| |||
| |||
| Tämä voi usein tapahtuu ja varmasti ei ole epätavallista. Saan tämän joskus, kun käytät edessä USB-portit, jotka ovat kyllästyneitä, joka mobo otsikossa. Mielestäni aina kun näin tapahtuu, voin yleensä kytke laitteen takana satamissa (suoraan pois mobo) ja laite on kunnossa. Se kaikki kuuluu flakey USB-liitäntä |
|
| |||
| |||
| Olen aina käyttää taka satamissa, koska ne edessä ei ole koskaan toiminut kunnolla .. Sen kaikki vain fuc * ed up! Aika päivittää pala paskaa. |
|
| |||
| |||
| Voinko ur vanha tietokone? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| IE ei toimi | Tinkerbell | Web-selaimet ja FTP Clients | 7 | 21. Sep 2008 21:41 |
| New rig ei toimi | sebo1989 | Rautatavaran Chat | 11 | 1. Feb 2008 21:48 |
| VPN Ei Työskentely | mc_blue | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 30th Apr 2007 09:41 |
| Omat CD-ROM ei toimi, apua kiitos? | studiossa. | Drives & Removable Media | 6 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |